Jump to content

Rydding av Blaser Tråder


Guest 30R Blaser

Recommended Posts

De følger da stort sett opp rapporteringene? Det er iallefall min erfaring...

Og om man ikke gidder å bruke rapportfunksjonen synes jeg det er litt søkt å starte en tråd for å få mods til å rydde i de trådene som nettopp DU synes er mest interessante.

(nei, DU er ikke nødvendigvis deg.)

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at jeg tok Skaubjønn "på ordet", var at det var fryktelig mye søppel og dritt i de andre blasertrådene, dette har iallefall jeg begynt å bli veldig lei av. Da er det like greit å samle all dritten i en tråd! :wink: Og som du kanskje leste i det første innlegget mitt, så kan tråden godt flyttes til offtopic.

Personlig så synes jeg det er greit at den har vært på forsiden en stund, slik at forhåpentligvis de fleste har fått den med seg og kanskje oppfattet poenget. Håper at blasertråder i fremtiden kan få lov til å være støyfrie for oss som har disse børsene, og de som har lyst til å lese om dem.

Link to comment
Share on other sites

Den tråden har nå gått over 4 sider uten inngripen på tross av tidligere uttalt policy om at det nå var slutt på usakelig hets av Blaser.

 

Vel, poenget med den policyen var å forhindre at alle Blaser-tråder ble en for/mot-tråd som en del ihuga Blaser-hatere alltid klarte å vri de til. Men det er nå engang slik at Blaser er en børse mange elsker eller hater, og jeg har latt tråden gå i håp om at Blaser-haterne holdt seg der fremfor å støye ned andre tråder.

 

Men vi kan godt ta en diskusjon på Drift og se litt nøyere på saken.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste en Blaser-eier kan konkludere med, er presisjon og bruker-vennelighet.

Det eneste ikke-blaser-eiere kan konkludere med, er hva andre sier.

 

Det er en meget liten håndful her som har grunnlag for å uttale seg på faglig, teknisk grunnlag - jeg regner ikke meg selv som en av dem, da det trengs utregninger som jeg ikke behersker.

 

Men det alle kan ta stilling til, er statistikk.

Fanatisme blir her like fjollete begge veier, etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg stort sett ryddet i de nevnte Blaser tråder. Men, det er et par MEN. Jeg så den ironien i tråden til Jørgen. Men jeg har mange ganger vært inne på å stenge hele dritten.

Hva hadde det dukket opp i etterkant? Ny tråd "Stengt tråd igjen"? Never ending story

"Er Hansen kjøpt og betalt av Blaser importøren?"

Derfor har jeg latt den gå...

Et snev av ironi i dette innlegget, meget mulig... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Nå har jo noen av Blasereierne fremhevet og forherliget den omtrent som Guds gave til - jeg holdt på si kvinnen, men dere forstår hva jeg mener. Personlig synes jeg det er litt kvalmende og umodent å skulle fremheve et våpen på det viset framfor noe annet. Alle har jo sine preferanser. Ikke for det, respekterer blaserfolket jeg, eller alle andre våpenfolk, bare våpenet ikke blir båret fram mot meg som det eneste saliggjørende. En blaser er heller ikke bedre enn mannen bak... Og, grunnen til at det flyter ut er vel at det umulig kan være mer saklig å debattere om blaser nå?

 

Mulig jeg dro dette litt ut av løypa nå.... :oops:

Link to comment
Share on other sites

Det eneste ikke-blaser-eiere kan konkludere med, er hva andre sier.

Lige præcis, og kan der smøres mere på er det for nogen endnu bedre :roll:

 

Alle har jo sine preferanser. Ikke for det, respekterer blaserfolket jeg, eller alle andre våpenfolk, bare våpenet ikke blir båret fram mot meg som det eneste saliggjørende.

Der er da set Sako - Tikka - S&L - Sauer med flere "båret fram som det eneste saliggjørende" det afhænger da mest af hvem der bærer våpenet :roll:

 

Vi får aldrig samme syn på våben, men kunne vi bare komme frem til at respektere andres valg af våben, så er vi da kommet meget langt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...