Jump to content

Treningsammo 223


Cola

Recommended Posts

Pris? Finner den ikke på nettesiden.

 

Ja den nye nettsiden til XXL er jo en katastrofe - foreløpig.

 

Men prisen er vel rett under 5,- pr. skudd. Jeg har skutt en del av dem, da hylsene er gode..! :) De gikk godt i min Howa 1500, og vet mange har hatt samme erfaring.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
PPU er vel partisan om jeg ikke tar feil

Jaktdespoten har vel Barnaul til rett over 2kr smellen. Har funket helt geit ut til 100m i AR'n min.

 

Du er nok inne på noe der, Hassel. Overhørte det samme på skytebanen forleden dag :-)

 

Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

PPU er Partizan ja. Fin ammo som duger til det meste om du ikke er så flink eller har så god børse du setter alle skudda i samme hull osv :wink:

 

Det er ikke jeg eller slike våpen har ikke jeg så jeg er fornøyd med Partizan i de våpen jeg har prøvd det 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

223 er en enkel patron å lade og få til å gå godt, så min anbefaling er å kjøpe komponenter å lade selv.

Sierra / Nosler 69g. og en passe dose vv 140 er en god resept for god presisjon, til en veldig god pris.

Edited by NM149
Link to comment
Share on other sites

Mye av greia med .223en, for min del, er å slippe unna lading av treningsammo uten at det koster skjorta. Gjelder å finne noe som går tilfredsstillende i det aktuelle våpenet. Som nevnt over, kjøp ei prøvepakke før du går "alt inn", og kjøper kassevis. Det kan være endel forskjell på lotter, så det kan være en fordel å få tak i fra samme lot som prøvepakka.

Edited by vavlo
skrivefeil
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...