Jump to content

Ebay - montasje


Lactec

Recommended Posts

Har flere montasjer bra ebay, ingen problemer med dem jeg har og de har holdt i flere år nå på 308 og 6,5..

 

Kvaliteten kan være like god som mye av det xxl selger til blodpris.

mye av xxl sitt er nok produsert av samme kineser men lagt i penere esker.

 

kjør på, er du ikke fornøyd har du tapt verdien av 2 liter melk..

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt et par SportsMatch-montasjer, de er nesten like billige som ebay-kina-montasjene, men har mye bedre kvalitet på alle måter. Prisen er litt høyere, men ikke mye. Har kjøpt noen kina-montasjer fra ebay også, der har jeg opplevd både skjevheter, problemer med å få de til å sitte fast, dårlige gjenger, og til og med picatinnymontasjer som ikke lar seg feste på picatinnyskinner fordi sporene er for brede.

 

Så jeg ville styrt unna.

 

Men på den annen side, når de koster ingenting kan man jo spille bingo og bestille noen sett og se om et av dem fungerer tilfredsstillende.

Link to comment
Share on other sites

Hvis pris er en faktor så gir i alle fall disse mye for pengene og de tåler litt juling selv om de ikke er i stål.

 

Tipper jeg har installert dem på et titalls private våpen.

 

https://www.ebay.com/itm/Vortex-Tactical-30mm-Weaver-Picatinny-Rifle-scope-Mount-Ring-Medium-single/232277472603?epid=694356256&hash=item3614d0f55b:g:1oQAAOSw4YdY0AKV

 

evt. hvis du ikke gidder å lappe montasjene:

 

https://www.ebay.com/itm/VORTEX-Precision-Matched-Riflescope-Rings-30mm-97-Medium-Height-PMR-30-97/223252536290?epid=2255421204&hash=item33fae35be2:g:Uu0AAOSw7rlb-uKX

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...