Jump to content

Rifle i kal 308, for jakt i bratt vestlandsterreng


bjoeik

Recommended Posts

kor mykje vege ei brno 601, lånte ei ein gong veigde ho ikkje men var ikkje så tung.

 

Det er i allefall langt fra noe lettvektsvåpen, men definitivt et solid bruksjern. Og godt innenfor budsjett bør det også være...

 

3.5kg veier min på kjøkkenvekta, med montasjer, uten kikkert eller reim.

 

Skal en ha nyvåpen til 8000,- i normal vekt er det ikke så enormt mye å velge i (forutsetter at kikkert/montasje evt. demper kommer i tillegg). Sabatti, Ruger, Savage, Rem 783, Howa.... Er vel ingen av dem som er spesielle lettvektere, rundt 3.0-3.5kg vil jeg tippe. Da er kanskje bruktmarkedet mer interessant.

Link to comment
Share on other sites

Blir nok brukt eg kjem til å kjøpe ja. Har sikte. Men er som sagt på jakt etter eit solid bruksjern som toler ein solid trøkk :) Faren min har ei gammal tikka LSA, som har vore med i alle år. ca 30, utan noko problem. Ligg ei sann på nettet, men måtte høyre her fyrst :D

Link to comment
Share on other sites

Skaff deg ei sånn reim då gjer det ikkje noko om rifla Ikkje er superlett http://vapenloftet.no/produkt/vapen-til ... fari-sling" target="_blank" target="_blank Du seier du har kikkertsikte, uten nærmare spesifikasjon,men her er ei pakke til veldig bra pris http://www.pvas.no/pakketilbud/bergara- ... v3hertz-87" target="_blank" target="_blank om du ikkje er fornøgd med dette siktet så går det sikkert an å sette på noko anna. Du kan evt berre kjøpe rifla,montasje og lyddemparen uten sikte til omtrent samme pris om du vil, einaste fordelen med det er at du sjølv kan velge montasje. Her er ein heilt ny anmeldelse av akkurat denne rifla

" target="_blank" target="_blank

 

For den som no synes det høyres suspekt ut med ei spansk rifla så kan nemnast at Bergara er kjent for å levere bench rest løp av ypperste klasse, og har ei tid produsert customrifler med slike løp. No har dei satsa på det "vanlige" markedet. Systemet byggjer på Remington 700 mekanismen som er litt forbetra. Ein del mindre plast enn i Tikka T3. Ein anna fordel er mekanismelengde tilpassa kaliberet altså at 308win blir levert med kort lengd og ikkje som hos Tikka T3 (og Sauer 101) samme lengd på låskassa som i 30-06. T3 er jo kjent for superglatt ladegrepp og topp presisjon, Bergara B14 er i samme klasse på begge punkta etter det eg forstår. Og det til ein lågare pris, gjenga og klar for lyddempar er inkludert i prisen også om du ikkje veljer riflepakka,men enkeltrifle.. Einaste bakdelen er at sikringen ikkje låser sluttsykkket, akurat som på Remington 700,men til gjengjeld kan du ta ut patrona av kammeret med sikringen på.Og du kan bruke samme montasjar som på Remington 700, altså du har mykje å velje mellom.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Skal du ha en hendig bøylerifle så kjøp deg en Browning BLR i 308W. Kort, hendig, kjapp og lett. Toppes med en lett leupold med grov retikkel. Topp tre blant børser for hjortejakt i li og fjell. BLRen er muligens den eneste børsa jeg angrer på at jeg har solgt. Svagen har jeg kun prøvd på lån, og den gav ingen godfølelse...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...