Jump to content

Tikka T3 med tre nye modeller


razumny

Recommended Posts

Satt og surfet litt når jeg kom over at TIkka har annonsert tre nye varianter av T3:

 

Compact - Ser ut til å ha kortere kolbe, og kommer med en spacer så man kan gjøre kolben lenger

Lite Adjustable - Ser ut som en Lite med justerbar kolbekam

CTR - Kommer med avtrekkerbøyle i aluminium, ti-skudds magasin (også i aluminium) og ferdig gjenget for demper

 

Ser artig ut dette.

Link to comment
Share on other sites

Isj, kun lite adjustable som kommer i links ser det ut til. Kunne tenkt meg en CTR i links. Noen som vet når disse kommer i butikkene?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

Enig med deg der. CTR'n var pen, men ser ut som det heller blir Varmint S/S. Utvalget blir fort snevrere og dyrere når man skyter fra venstreskulderen...

Jeg syntes det var labert kaliberutvalg på den da. Kanskje det kommer flere i fremtiden? Kanskje en links-utgave også :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Leste for få minutter siden, på tikkashooters, om en som var missfornøyd med sin nye T3 i kaliber .223 som hadde en riflestigning 1/10" (?). Under skrev en kar at han hadde en T3 med den foreldede (obselete) riflestigningen 1/8". Ser ikke annet på Tikka sine sider enn at alle .223 fremdelses leveres med 8" hhv. 12" riflestigning.

 

Er dette noe som selges spes. i USA, eller er ikke sidene til Tikka (og jeg) oppdatert?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Lite adjustable stokk til min t3 6.5x55 ligger og venter på meg måtte ut med nette sum av 1800,- Nok GSR og KKC har også stokker til T3 men da må du regne med og betale ca 5000,- om jeg ikke husker feil... har hatt KCC men valgte og selge denne da det ikke falt helt i smak.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...