Jump to content

Pung - laga av pungen til ein bjørn, hjort, elg...


eies

Recommended Posts

På nabogarden heime hadde dei ein pung laga av pungen til ein hannbjørn.

 

Har lyst til å prøva å laga noko liknande av pungen til feks ein hjort. Har nokon prøvd på dette - tips eller oppskrifter? På forhånd takk!

 

(Ei stund til jakta startar att - no har eg berre nokre få timar på meg.... :) )

Link to comment
Share on other sites

For en bittersøt følelse. Blir skutt for størrelse på pungen. Likevel litt kult å bli husket for :D

Vel... Man blir hvertfall ikke skutt i balla :mrgreen:

 

For å gå til det mest bissarre og noe ot, det ble laget tobakkspunger av indianerkvinners bryst i landet som idag anser seg selv som et verdenspoliti. Og deres historie går ikke veldig langt tilbake i tid.

Link to comment
Share on other sites

For den som har lest sin Morgan Kane så hadde jo Locasto en tobakkspung med brystvorte.. Om den kom fra en indianerkvinne husker jeg ikke - men det er tydelig at Kjell Hallbing fikk med seg det der i sin research..

 

Jeg synes det blir litt ekkelt og lite respektfullt å fly rundt med pungen til det man har skutt, er det virkelig så gildt å gjøre det?

Link to comment
Share on other sites

For den som har lest sin Morgan Kane så hadde jo Locasto en tobakkspung med brystvorte.. Om den kom fra en indianerkvinne husker jeg ikke - men det er tydelig at Kjell Hallbing fikk med seg det der i sin research..

 

Jeg synes det blir litt ekkelt og lite respektfullt å fly rundt med pungen til det man har skutt, er det virkelig så gildt å gjøre det?

 

Dette må jeg ta sterkt avstand fra! Den som har lest sin Morgan Kane vet det var George "Flat-nose" Curry som hadde denne.

 

Hilsen Locasto :D

Link to comment
Share on other sites

Eg er ikkje interessert i det makabre, so pung av bryst er TOTALT uinteressant :|:trist::trist::trist: Tenkte meir på ein link eller ei ENKEL oppskrift på garving, håra skal vekk. Eg ser heller ikkje på dette som eit slags TROFE. Det er uinteressant for meg.

 

Kun ein enkel måte å gjera seg nytte av HEILE hjorten, elgen...... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...