Jump to content

Jegere som gjør seg i media


vingemutteren

Recommended Posts

Hørte akkurat på en eller annen NJFF'er (Espen Farstad heter han vist). Han er fortsatt på P4. Her virker det som om NJFF har funnet en som gjør seg på radio, hygglig å høre på. Kjapp og lar seg ikke vippe av pinnen. :D

 

Da fikk du med deg innslaget jeg gikk glipp av. Var seint ute til jobb og kunne bare ikke bli sittende i bilen for å høre det.

 

Hva gikk det ut på da?

Link to comment
Share on other sites

ja han espen er en flink fyr. han ser ikke hvorfor jegere savner blyhagl, for det fins jo så mange gode alternativer.

erdetmulig?

 

 

kan godt være han er flink til å snakke. eller "kommunisere" som neon77 kaller det for. men det bør han jo være om han skal være informasjonskonsulent i fiskeforbundet.

Link to comment
Share on other sites

Hørte akkurat på en eller annen NJFF'er (Espen Farstad heter han vist). Han er fortsatt på P4. Her virker det som om NJFF har funnet en som gjør seg på radio, hygglig å høre på. Kjapp og lar seg ikke vippe av pinnen. :D

 

Da fikk du med deg innslaget jeg gikk glipp av. Var seint ute til jobb og kunne bare ikke bli sittende i bilen for å høre det.

 

Hva gikk det ut på da?

Det gikk utpå at statsministeren var ute og jakta due (EF var vist med der). Poenget hans var at det var viktigt å følge opp alle de som tar jegerprøven, slik at de får prøvd seg på praktisk jakt (dørstokk mila). Samt at han dro frem at jakt er en allemans aktivitet her i Norge, og forklarte på en grei måte dette med å skyte ett dyr (gleden, vemodet ja kort sagt balansegangen i dette). han var faktisk god, svært god på radion i dag.

 

Dette er en kar man må passe på å putte på de "rette" meninger og tanker. :wink:

Link to comment
Share on other sites

I kveld ruller de kjente og kjære frontfigurene i den populære ELGFALL videoen på skjermen til NRK2 i programmet ”sveip” :D

 

NRK2 har i lange tider prøvd å sikre seg et intervju med de megapopulære jaktvideogrunderne, og nå klarte vi ikke lenger å stå imot presset….he he :oops:

 

Dagen før DAGEN (les elgjaktstart og hjortejaktstart) vil det bli presentasjon av nettside / filmprosjekt samt intervju direktesendt på NRK2 kl: 17.10-18.00 :idea:

 

Gå ikke glipp av muligheten til å få deg en god latter fra to totalt uforberedte jegere for første gang på direktesendt tv……

 

Heia ELGFALL!

 

www.skitt-jakt.no

Link to comment
Share on other sites

I kveld ruller de kjente og kjære frontfigurene i den populære ELGFALL videoen på skjermen til NRK2 i programmet ”sveip” :D

 

NRK2 har i lange tider prøvd å sikre seg et intervju med de megapopulære jaktvideogrunderne, og nå klarte vi ikke lenger å stå imot presset….he he :oops:

 

Dagen før DAGEN (les elgjaktstart og hjortejaktstart) vil det bli presentasjon av nettside / filmprosjekt samt intervju direktesendt på NRK2 kl: 17.10-18.00 :idea:

 

Gå ikke glipp av muligheten til å få deg en god latter fra to totalt uforberedte jegere for første gang på direktesendt tv……

 

Heia ELGFALL!

 

www.skitt-jakt.no

 

Hvorfor ble jeg plutselig litt nervøs nå?? :|

Link to comment
Share on other sites

Flere enn meg som fikk en uggen følelse i maven? Ordet uforberedt og jeger gjør seg ofte svært dårligt sammen i media etter min mening. Får håpe ting er lagt til rette med tanke på den vanlige mannen i gata (jenny og hennes like kan man uansett ikke gjøre noe med, men fri meg for å gi de gratis amo).

Link to comment
Share on other sites

ja han espen er en flink fyr. han ser ikke hvorfor jegere savner blyhagl, for det fins jo så mange gode alternativer.

erdetmulig?

 

 

kan godt være han er flink til å snakke. eller "kommunisere" som neon77 kaller det for. men det bør han jo være om han skal være informasjonskonsulent i fiskeforbundet.

 

Dette minner meg om ein tidlegare sjef på min arbeidsplass. Ho sa at arbeidarane ikkje skulle ha ros når dei gjorde ein god jobb. Dette fordi at det var ein selvfølge at dei gjorde jobben bra.

Link to comment
Share on other sites

Flere enn meg som fikk en uggen følelse i maven? Ordet uforberedt og jeger gjør seg ofte svært dårligt sammen i media etter min mening. Får håpe ting er lagt til rette med tanke på den vanlige mannen i gata (jenny og hennes like kan man uansett ikke gjøre noe med, men fri meg for å gi de gratis amo).

 

He he, ingen grunn til panikk gutter :D

 

Vi har full kontroll på det vokabulære planet, og frykter ikke noe negativ omtale som følge av våre utsagn eller kommentarer...

 

Det vi derimot mener med uforberedt er at vi holder på å pakke klart for hjortejakta, og egentlig ikke har tid til dette nå, men hva gjør man vel ikke for å fremme jegernes synspunkter :D

 

Skitt-Jakt til alle som skal avsted i morgendagens grålysning....

Link to comment
Share on other sites

Får håpe ting er lagt til rette med tanke på den vanlige mannen i gata.

I så fall er nok det opp til Elgfallgutta, og ikke NRK2.

Jeg slo på TV'n her en kveld, og fikk se Cato Bekkevold i fri utfoldelse i en fiskedokumentar ispedd en god dersj "svart pungrock" Han dro et forsøk på å vitse på koplinger mellom sin tyske fiskekompis og Eva Braun før han dro denne:

Ja du veit Lakefiske (pilke) er litt som å pule ei skikkelig feit kjerring, du må leite litt for å finne det rette hølet

Det var ikke så seint på kvelden etter hva jeg husker, så jeg må si jeg lurte et øyeblikk på om jeg begynner å bli gammal..

Link to comment
Share on other sites

Synes Skitt jakt gutta fikk fram budskapet sitt på en forbilledlig måte :D Gutta har blitt medievante... :mrgreen:

 

Takker så mye for komplimentet, men medievante blir vi nok aldri :oops:

 

Men programmet hadde bortimot 30.000-50.000 seere og det er jo ganske bra :D

 

Dette intervjuet markerte et veiskille for oss da dette var det første intervjuet vi ikke hadde jobbet for å få, men som NRK spurte oss om å være med.

 

Slikt er alltid moro når man bruker mye tid på en hobby :D

 

Skitt-jakt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...