ktm250sx Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 (edited) Er det noen på kammeret som vil begynne med lading? Jeg vet ikke om det er noe som mangler i settet, men det er en Lee av denne typen: http://www.hjemmelading.no/produkter/1213184251/1213187811/1215077536/1215461030 Den har litt smått med rust på staga etter litt tid på låven, men det bør vel være mulig å olje eller pusse bort. Om det ikke er noe interesse går den på skrapen. Edit: Ser det er mange som er interessert. Jeg ønsker å la den gå til den som trenger den mest, ikke en som har 3 presser fra før. En nybegynner etc. Skal se an de innkomne PM før jeg bestemmer meg. Edited May 22, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Retsub Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Jeg tar den gjerne. Har sendt PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulfur Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Til TS, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast freddy Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Ohhh en pro 1000 det der Bra sak som med litt TLC kan glede noen, gjerne meg om det skulle komme til lykketrekkning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shooter 2 Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Flott og tildele noen av de yngste dette 'ktm250sx' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Arnesen Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Ohhh en pro 1000 det der Bra sak som med litt TLC kan glede noen, gjerne meg om det skulle komme til lykketrekkning Det er en lee turret presse Selv er jeg veldig interresert da jeg har letet etter en slik presse en stund, men alle er jo utsolgt. Dessverre så er jeg nok ikke fersk nok nybegynner for dette tilbudet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blaserproff Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Jeg er intresert Fersk jeger med stort behov for å begynne med lading Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xesray Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Tommel opp god folk er godhjertet av seg innimellom:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindskog Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Kjempetiltak. PM er sendt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm250sx Posted May 21, 2013 Author Share Posted May 21, 2013 Jeg tror ikke jeg får svart alle på PM, så tar det her. Tenker jeg lar tilbudet stå et par dager til så noen flere har muligheten til å slenge innom. Ellers så håper jeg folk er ærlige, slik at pressa kommer til noen som faktisk trenger den. Ville blitt feil om den endte opp hos en eier med 4 presser isteden for noen helt i oppstarten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BjarteB Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Hvis det blir loddtrekning så vil jeg gjerne være med. Har tilgang på ladeutstyr via venner, men skulle gjerne hatt eget! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
olal Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Er veldig intr.I ladding, og starte med det, men da kontoene ikke strekker, så ser det ut det blir med tanken, men dette hadde vært greit. Sign me up please Har null erfaring bortset fra å ha lest laddeboken og flere timer med ladding på youtube. Mvh Ola L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast freddy Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Ohhh en pro 1000 det der Bra sak som med litt TLC kan glede noen, gjerne meg om det skulle komme til lykketrekkning Det er en lee turret presse Selv er jeg veldig interresert da jeg har letet etter en slik presse en stund, men alle er jo utsolgt. Dessverre så er jeg nok ikke fersk nok nybegynner for dette tilbudet... Yes.... Ser det nå Ble nok litt for våt i øyet over å se rust på stengene til å se klart. Anyways, moro å se noen gi bort noe til en forandring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shotgun Charlie Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Jeg ber IKKE om denne pressa:) Jeg vil bare gi heder ktm250sx for denne gesten!! Bra at folk ikke skal tyne penger ut av hverandre hele tiden! Håper dere som sender PM og vil ha pressa faller inn i nybegynnerkategorien og trenger den! Håper den går til et nytt medlem i "Ladeverden" og at den vil generere nytte og glede!! Topp topp!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Olav Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Veldig bra initiativ ktm250sx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Flott tiltak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poliq Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Kjempefint tiltak! Har selv aldri ladd eneste patron, men har hatt lyst til å starte med hjemmelading, men ikke kommet meg i gang enda. Dette hadde vel vært en fin start! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm250sx Posted May 22, 2013 Author Share Posted May 22, 2013 Da kan jeg meddele at det er "frontier" som vil få en presse i posten. Håper den kommer til glede! Takk for alle innsendte PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindskog Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fast freddy Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaaredump Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olesøn Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Kammerånden lever Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poliq Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 Gratulerer til frontier! En liten rapport når vedkommende er i gang er vel på sin plass, om ikke påkrevd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts