Jump to content

Noen som vil ha ei ladepresse?


ktm250sx

Recommended Posts

Er det noen på kammeret som vil begynne med lading?

 

Jeg vet ikke om det er noe som mangler i settet, men det er en Lee av denne typen:

 

http://www.hjemmelading.no/produkter/1213184251/1213187811/1215077536/1215461030

 

Den har litt smått med rust på staga etter litt tid på låven, men det bør vel være mulig å olje eller pusse bort. Om det ikke er noe interesse går den på skrapen.

 

bilde-5_zpsf9988a59.jpg

 

image_zps80a78d82.jpeg

 

 

Edit: Ser det er mange som er interessert. Jeg ønsker å la den gå til den som trenger den mest, ikke en som har 3 presser fra før. En nybegynner etc.

 

Skal se an de innkomne PM før jeg bestemmer meg.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ohhh en pro 1000 det der :D

Bra sak som med litt TLC kan glede noen, gjerne meg om det skulle komme til lykketrekkning ;)

 

Det er en lee turret presse :)

 

Selv er jeg veldig interresert da jeg har letet etter en slik presse en stund, men alle er jo utsolgt. Dessverre så er jeg nok ikke fersk nok nybegynner for dette tilbudet...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke jeg får svart alle på PM, så tar det her. Tenker jeg lar tilbudet stå et par dager til så noen flere har muligheten til å slenge innom.

 

Ellers så håper jeg folk er ærlige, slik at pressa kommer til noen som faktisk trenger den. Ville blitt feil om den endte opp hos en eier med 4 presser isteden for noen helt i oppstarten.

Link to comment
Share on other sites

Er veldig intr.I ladding, og starte med det, men da kontoene ikke strekker, så ser det ut det blir med tanken, men dette hadde vært greit. :)

 

Sign me up please :)

 

Har null erfaring bortset fra å ha lest laddeboken og flere timer med ladding på youtube.

 

Mvh Ola L

Link to comment
Share on other sites

Ohhh en pro 1000 det der :D

Bra sak som med litt TLC kan glede noen, gjerne meg om det skulle komme til lykketrekkning ;)

 

Det er en lee turret presse :)

 

Selv er jeg veldig interresert da jeg har letet etter en slik presse en stund, men alle er jo utsolgt. Dessverre så er jeg nok ikke fersk nok nybegynner for dette tilbudet...

 

Yes.... Ser det nå :)

Ble nok litt for våt i øyet over å se rust på stengene til å se klart.

Anyways, moro å se noen gi bort noe til en forandring.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ber IKKE om denne pressa:)

Jeg vil bare gi heder ktm250sx for denne gesten!!

 

 

Bra at folk ikke skal tyne penger ut av hverandre hele tiden!

Håper dere som sender PM og vil ha pressa faller inn i nybegynnerkategorien og trenger den!

 

Håper den går til et nytt medlem i "Ladeverden" og at den vil generere nytte og glede!!

 

Topp topp!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...