Jump to content

Signaturkampanje for innføring av bly i haglpatroner


Recommended Posts

Har signert denne for minst et år siden...hvis det ikke er to år siden. :shock:Lurer på om jeg ikke leste en plass at NJFF brukte underskriftene i sin kontakt med politikere for å prøve ta opp igjen blysaken. Uten at jeg klarte finne tilbake til der jeg leste det nå. Godt mulig det bare var et facebook-rykte.

 

Fint noen på nytt løfter den tilbake i lyset, selv om jeg neppe tror dette hjelper. Det finnes dessverre ikke politisk vilje. :(

Link to comment
Share on other sites

Har vist signert denne for en stund siden eg.

I det hele tatt hjelper sånne underskrift kampanjer?

 

Det er litt som når religiøse ber, gir en illusjon av at du gjør noe, uten at du trenger å løfte en finger.

Link to comment
Share on other sites

Njff gikk vel ganske hardt på politikerne for å få tilbake blypatronene men ble blankt avvist etter det jeg husker. Hadde vel med div. forskningsrapporter som underbygget blysaken og. Og når det ikke hjelper så tviler jeg at en underskriftskampanje hjelper. Men det er lov og leve i trua. :D

Link to comment
Share on other sites

Akkurat det er jeg ikke sikker på at er en "kanksje"...

Det er f.eks ett nytt møte om høringen til våpenloven mellom organisasjonen nå tirsdag. Hvor intensjonen er å diskutere taktikk og hva man vil osv. Hvor mange vet egentlig dette?

Link to comment
Share on other sites

Njff gikk vel ganske hardt på politikerne for å få tilbake blypatronene men ble blankt avvist etter det jeg husker. Hadde vel med div. forskningsrapporter som underbygget blysaken og. Og når det ikke hjelper så tviler jeg at en underskriftskampanje hjelper. Men det er lov og leve i trua. :D

 

Jeg tror at njff ikke gikk så hardt ut som det di forteller her, hadde de brukt den makta som de sier de besitter, så hadde de klart å få til dette, 500.000 jegere med koner, ikke et eneste parti hadde stemt for blyforbud, det kan jeg love deg. Så at det hjelper å å kjempe i mot det er helt klart

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...