Jump to content

Tredreibenk gis bort. BENKEN TRUKKET !


Guest graahund

Recommended Posts

Guest graahund

Har en Luna tredreibenk som jeg må kvitte meg av med gr. plassmangel. Det er ingen superbenk, men fult brukbar til det meste. ( jeg her dreid det meste på den ) Kunne tenke meg og gi den bort til et kammermedlem som ønsker og begynne og dreie, men ikke har råd til benk sånn i første omgang. Det følger også med litt utstyr til benken slik at det bare er og sette i gang :D . Hvis det er flere som ønsker benken tar vi en loddtrekning. Får "Hansen delux" til og trekke for meg om vi havner i den situasjonen. Benken MÅ hentes hos meg i Ski, jeg har ikke anledning til og levere den. Så da er det bare og melde sin intresse :D . Mvh graahund

Edited by graahund
Link to comment
Share on other sites

Melder herved min interesse. :)

Tok utdanning innen snekkerfag med blant annet tredreiing og treskjæring som valgfag, men har etter skoletiden (som var min først utdanning, tatt for ganske mange år siden) ikke vært i nærheten av en dreiebenk. Har stadig tenkt på å ta det opp igjen men har ikke funnet penger og tid til det. Nå er jeg nylig ferdig på skole, nok en gang, og bedre i stand til å ta opp denne interessen enn noen gang.

 

Forøvrig må jeg berømme deg for dette flotte initiativet! :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Hei igjen og du er frampå og viser din godhet igjen :D Imponerende :D:D

Jo jeg kunne tenkt meg en slik selv jeg men en yngre person er nok mere kvalifisert tenker jeg så lykke til med valget :!:

Håper det er bra med dere :D

 

Her er det ikke satt noen alder på søkerne Jan så du blir med på trekningen du og :D. NB jeg lar denne stå litt til så får vi se.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

@ beagel, jeg kjenner en som har et stort transportfirma. Vet han kjører endel på Sogn. Kan høre hvor mye han skal ha for og ta den med seg om du er den heldige. Mulig det blir billigere det enn og kjøre helt til Ski.

Link to comment
Share on other sites

@ beagel, jeg kjenner en som har et stort transportfirma. Vet han kjører endel på Sogn. Kan høre hvor mye han skal ha for og ta den med seg om du er den heldige. Mulig det blir billigere det enn og kjøre helt til Ski.

 

Med svigerforeldre i Drammensdistriktet så er det ein god unnskyldning for å ta ein tur og besøke dei. (Og for å bli vekke nokre timer ein dag :wink: ). Så transport er ikkje noko problem.

Link to comment
Share on other sites

Min mor er opprinnelig møbelsnekker, men etter flytting, og dermed salg av verkstedet, driver hun nå kun på hobbybasis. Foreløpig i hvert fall. En dreiebenk har vi ikke, og vil kunne komme veldig godt til nytte både for henne, og for resten av familien! Jeg ønsker altså å herved melde min interesse, dersom det ikke er for sent 8)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tillater meg også å melde min interesse. Jeg kunne godt tenke meg å begynne å dreie, har rotet litt rundt på finn etter dreiebenker men det blir for store tall. Jeg tror ikke jeg har plass per nu men man kan stable i høyden. Hvor ligger Ski hen?

Link to comment
Share on other sites

Tillater meg herved å melde meg på i trekningen. Har riktignok dreibenk fra før, men den er ca 150 år gammel og må trampes med foten omtrent som en gammel symaskin. Derfor hadde det vært fint med en dreibenk med motor.

Dersom jeg skulle bli den heldige, er transport ikke noe problem.

 

Uansett hvem som blir den lykkelige vinner, vil jeg rose deg graahund for din generøsitet.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Da er benken trukket. Den som ble eieren av benken ble FOSSE !! Gratulerer :D:D . Ta kontakt med meg i kveld, nå skal jeg på banen og ta Storviltprøven. Grattis. Mvh graahund.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...