Jump to content

Ny forskrift - Jakttider fra 2012 - 2017


Bukke

Recommended Posts

Nye jakt- og fangst tider publisert fra Direktoratet idag.

 

http://www.dirnat.no/content/500044644/Jakttidene-for-perioden-2012--2017

 

Noen momenter:

 

* Hjortejakt fra 1/9 - 23/12 (hele landet)

* Grågåsjakt - fra 10/8 hele landet, men i realiteten en innskjerping i tidligjakta, i de kommuner som har hatt forvaltningsplan & tidligjakt (skandale!)

 

Link til Lovdata

 

http://www.lovdata.no/ltavd1/filer/sf-20120301-0190.html

Link to comment
Share on other sites

Jihaa!! Hjortejakt til lillejulaften , håpet jo det skulle bli slik, men våget ikke å tro at byråkratene skulle bruke vettet. Men en ting skjønner jeg ikke: hvorfor skal vi bare kunne jakte fasan i 15 dager. Hadde håpet på en endring her, siden den er listet blandt de importerte artene...

Link to comment
Share on other sites

Lengre hjortejakt - og færre dyr å jakte på. Så spørs det då, om det fører til at vi får til ei betre retta avskyting.

 

Ser ein på fellingstala for hjort i dei tre største hjortefylka på Vestlandet for 2011, er nedgangen dels dramatisk. Talet på tildelte løyve aukar - og fellingstala går ned. No er ein i Sogn og Fjordane nede på ein fellingsprosent på 60, det er lågare enn for reinsjakta mange stader...

 

Eg er redd vi endar med at mange kjøper fellingsløyve på dyr som i realiteten ikkje finst, om ikkje tildelte løyve og felte dyr blir harmonert ganske så raskt dei komande åra.

Link to comment
Share on other sites

Eg er redd vi endar med at mange kjøper fellingsløyve på dyr som i realiteten ikkje finst, om ikkje tildelte løyve og felte dyr blir harmonert ganske så raskt dei komande åra.

 

Tar meg frihet til å klippe ut det jeg vil svare på.

 

Kanskje dette er veien å gå for å få bukt med overprisingen av løyvene. Etter 1-2 sesonger med dårlig utelling på kjøpe-løyver kanskje de kunstig høye prisene blir moderert kraftigt..

Link to comment
Share on other sites

Stusser litt på denne formuleringen, de sier jo at i praksis er voksne koller fredet "tidlig i jakta"

 

http://www.dirnat.no/content/500044646/ ... angsttider

Direktoratet for naturforvaltning har gjort grundige vurderinger av tidligere jaktstart, og om en framskyving kan føre til at koller som blir tatt ut etterlater seg kalver. Dette er vurdert i forhold til dyrevelferdsloven og viltlovens bestemmelser.

 

– Etter vår vurdering er dette et svært lite problem, fordi få hjort fødes så sent på sommeren. Vi oppfordrer likevel jegerne til å være varsom med å skyte voksne koller tidlig i jakten. Dette er en grunnregel enhver jeger forutsettes å ha kjennskap til og praktisere, sier Skuterud.

 

Å skyte ei kolle fra en kalv kan være et brudd på dyrevelferdslovens forbud mot å hensette dyr i hjelpeløs tilstand. Forbudet håndheves av Mattilsynet og politiet.

Link to comment
Share on other sites

Eg er redd vi endar med at mange kjøper fellingsløyve på dyr som i realiteten ikkje finst, om ikkje tildelte løyve og felte dyr blir harmonert ganske så raskt dei komande åra.

 

Tar meg frihet til å klippe ut det jeg vil svare på.

 

Kanskje dette er veien å gå for å få bukt med overprisingen av løyvene. Etter 1-2 sesonger med dårlig utelling på kjøpe-løyver kanskje de kunstig høye prisene blir moderert kraftigt..

 

Det må vel vere feil strategi å skyte ein hjortebestand ut av balanse for å gjere noko med eit heilt anna problem, nemleg å styre etterspørsel og tilbud i ein kommersiell jaktmarknad???

 

Kva meiner du forresten er eit overprisa hjorteløyve, sånn cirka? Kva er viktigaste kriterium for deg for at kjøpet skal vere verdt prisen?

Link to comment
Share on other sites

Stusser litt på denne formuleringen, de sier jo at i praksis er voksne koller fredet "tidlig i jakta"

 

http://www.dirnat.no/content/500044646/ ... angsttider" target="_blank" target="_blank

Direktoratet for naturforvaltning har gjort grundige vurderinger av tidligere jaktstart, og om en framskyving kan føre til at koller som blir tatt ut etterlater seg kalver. Dette er vurdert i forhold til dyrevelferdsloven og viltlovens bestemmelser.

 

– Etter vår vurdering er dette et svært lite problem, fordi få hjort fødes så sent på sommeren. Vi oppfordrer likevel jegerne til å være varsom med å skyte voksne koller tidlig i jakten. Dette er en grunnregel enhver jeger forutsettes å ha kjennskap til og praktisere, sier Skuterud.

 

Å skyte ei kolle fra en kalv kan være et brudd på dyrevelferdslovens forbud mot å hensette dyr i hjelpeløs tilstand. Forbudet håndheves av Mattilsynet og politiet.

 

For min (vår) del så er ikkje dette problematisk for vi prøver å ikkje skyte vaksne koller. Om det er ønske i forvaltningsplanen veit eg ikkje, men vi lar dei gå. Dei produserer kalvar og da lar vi dei gå.

Link to comment
Share on other sites

Ser til mi forundring at ikkje elgjakta er flytta fram tilsvarande. For oss som har hatt same jakttid for elg og hjort (indre strøk på Vestlandet), var dette ein strek i rekninga...

 

 

Ja dette var dårlege greier....I eit og samme terreng der ein har både hjorte og elgeløyve kan vi nå sjå og vinke på elgen mens ein jaktar hjort.... :cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Link to comment
Share on other sites

Ser til mi forundring at ikkje elgjakta er flytta fram tilsvarande. For oss som har hatt same jakttid for elg og hjort (indre strøk på Vestlandet), var dette ein strek i rekninga...

 

 

Ja dette var dårlege greier....I eit og samme terreng der ein har både hjorte og elgeløyve kan vi nå sjå og vinke på elgen mens ein jaktar hjort.... :cry::cry::cry::cry::cry::cry:

 

Her i sør har hjortejakta startet 10. september, men elgen kan vi ikke felle før 5. oktober. Så tror ikke du skal grine over ti dager uten mulighet for å jakte begge deler...

Link to comment
Share on other sites

Ser til mi forundring at ikkje elgjakta er flytta fram tilsvarande. For oss som har hatt same jakttid for elg og hjort (indre strøk på Vestlandet), var dette ein strek i rekninga...
dette var dårlege greier....I eit og samme terreng der ein har både hjorte og elgeløyve kan vi nå sjå og vinke på elgen mens ein jaktar hjort.... :cry::cry::cry::cry::cry::cry:
Her i sør har hjortejakta startet 10. september, men elgen kan vi ikke felle før 5. oktober. Så tror ikke du skal grine over ti dager uten mulighet for å jakte begge deler...

 

Viss Sørlandsjeger kjem opp til meg der eg jaktar og ber ned EIN elg i sekk frå 1000-1100 meters høgd i stupbratte Vestlandsfjell, så skal eg gladeleg kome å trekke ut dine ti med jernhest til nærmaste skogsbilveg i Vennesla :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...