Jump to content

Hvit camo overtrekksdress. Hvem har?


Mikkel

Recommended Posts

Romling: har du prøvd ghillie suit i snø? Ikke akkurat noe å anbefale såfremt du ikke vil ha x antall kg snø i ghillien, ikke akkurat så trivelig å prøve å bli kvitt snø/isklumpene rundt bena.

nei har ikke prøvd det, når det er kaldt og tør snø funker det sikkert, men jeg ser at det kan bli med mye snø i den :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har selv en vinterkamo fra Pinewood. Ga 700,- for den i Sverige for to og et halvt år siden. Helt grei den. God å gå med, litt fòr i den, og den er lydløs.

 

Det dumme med slike vinterkamoer er at det er mye annet enn bare hvitt. De passer best i skog. Går man på åpne flater, over myrer, på fjellet etter rypa, blir det ikke veldig god kamo føler jeg.

 

Har egentlig aldri sett nesten helt hvite kamoer. Greit med en og annen grå eller svart flekk, men når man går med "hele trær" på seg, med litt hvitt mellom greinene, blir det litt for mye.

Link to comment
Share on other sites

Denne som detlef linket til, så helt grei ut den da. Ihvetfall til 300,-

 

499_OVERTREKKSDRESS_VINTER-KAMUFLASJE___1.jpg

 

Ellers er det mye billig her: https://www.forsvarsbrukt.no/c-162-kamuflasjeklr.aspx" target="_blank" target="_blank

Jeg bruker forsvarets. Forholdsvis moderne greie med strikk under foten og stramming rundt anklene/skoene.

 

En av de jeg jakter sammen med har en slik med mønster, og han ser grå ut i snøen på avstand. Til postering i kratt er de sikkert supre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...