Jump to content

Hadelandscupen 2012


Kammerherren

Recommended Posts

  • 2 months later...

Til info, det blir en ørliten prisjustering for deltagelse på stevnene i cupen i år. Nå er det noen år siden prisen gikk opp til 150, så nå er det behov for å øke litt igjen, ny pris for å skyte stevner er 180,-. Det medfører at de som skyter alle 5 stevnene i cupen må "blø" 150,- mer denne vinteren. Dette er ikke mye for oss skyttere, men det er svært kjærkomne midler inn i slunkne klubbkasser. Håper dette ikke blir tatt ille opp!

Vel møtt!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hold 1: Ringskive 100 mtr, 9-10-* er innertreff, ligg

Hold 2: Grevling 75 mtr, 2 er innertreff, sitt

Hold 3: Jerpe 75 mtr, innerring er innertreff, sitt

Hold 4: Ulv ca 80 mtr, 2-5 er innertreff, stå

Hold 5: Ravn ca 80 mtr,innerring er innertreff, sitt

Hold 6: Orrhane 55-60 mtr, 1 og 2 er innertreff, stå

Hold 7: Hare 55-60 mtr, 2 er innertreff, ligg

Hold 8: Elg 120 mtr, 4 og 5 er innertreff, stå

Hold 9: Tiur 50 mtr, 2 er innertreff, stå.

Hold 10: Bever 50 mtr, 2 er innertreff, sitt.

Link to comment
Share on other sites

Hold 1 er ringskive 100 mtr

Hold 2 er hjort, ca 200 mtr

Hold 3 er elg, 230 mtr

Hold 4 er rådyr, ca 120 mtr

Hold 5 er ulv, ca 120 mtr

Hold 6 er ekorn, 30 mtr

Hold 7 er bisamrotte, 30 mtr

Hold 8 er bever, 50 mtr

Hold 9 er mår, 50 mtr

Hold 10 er orrhane, ca 30 mtr

 

Da kan dere gruble på stillingene på holdene til i morgen eller søndag;)

Link to comment
Share on other sites

Dette ser stygt ut, for meg i alle fall! Jeg orker rett og slett ikke å skyte jaktfelt hvis det er så grisekaldt altså....! :roll:
Du? Som har en så fin demper å varme finga på? :)

 

Her må det fylles i mer krutt. Og står vi tett nok ved ildgivning, så fyrer vi ikke bort all varmen kun til kråka heller. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Da var stevne på lunner unnagjort, artig med 2 virkelig lang hold, kan ikke slurve der. Men sku nok ha ønsket at det ikke var 3 hold på 30 meter, men må jo takle det å. Det var kaldt, men ikke så ille som fryktet, så det var egentlig ikke noe problem. Skytingen gikk helt greit, men håper det blir bedre utover vintern.

Link to comment
Share on other sites

det er nok ene og lene kulda anstein som gjør at det ble færre i år.skal ikke skyte på sokna selv men blir det bra tempratur så er nok ant skyttere som før der vil jeg tro.skulle vært flere stevner som på lunner med hold over 200m. di stevnene som er bare 30-50m hold gidd jeg ikke delta på i år.det med figurevalg og er viktig,er ikke noe problem og velge ei større skive på korte hold heller bare innertreffet blir lite nok.boj-hadelandscup er helt topp.håper vi kan få inn litt mer slikt på stevnene på hedemarks siden også.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er resultatene fra Lygna tilgjengelige på http://www.jaktfeltcup.com

 

Jeg kan vel strengt tatt ikke huske sist 3 plass i sporter A ble oppnådd med 141p, det sier vel sitt om hvor vanskelige vindforholdene var denne helgen. Vi håper på bedre vær fremover!! :D For de som måtte lure, så var det altså ganske like (krevende) forhold hele helgen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da vil jeg på vegne av cupstyret få takke for i år, og ønske velkommen tilbake neste sesong! Det finnes nå tilgjengelig liste over ikke hentede gavepremier etter trekning på Nordre Land inne på nettsidene våre. Der finnes også komplett cupresultat etter 5 stevner, samt helgens stevne på Nordre Land. http://www.jaktfeltcup.com

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...