Jump to content

Ny blogg på sida til Kristoffer Clausen


Reinsbukken

Recommended Posts

Clacz

 

Dette er høykvalitets norskprodusert vare. Du betaler knappest prisen for ei krukke i simpel kvalitet, så dette burde absolutt være overkommelig for den gjennomsnittlige norske jeger.

 

I tillegg er gjensynet med disse filmene rene tankeflukten i de deler av året vi må ha børsa parkert i våpenskapet. JEg ser de gjerne om og om igjen.

Link to comment
Share on other sites

Av det utgitte materialet jeg har sett er det Clausen som er desidert best, både på gjennomføring og innhold- det setter jeg ikke spørsmål ved, men prisen er dog noget i drøyeste laget- jeg skal selv studere film i Bergen til høsten så jeg burde vel ha litt peil her, for min egen del vil jeg heller at massene skal se verkene mine, enn de få som gidder å kjøpe det til den stive prisen. Ser du poenget? :)

Link to comment
Share on other sites

Tja, vi kan sitte å diskutere kvantitet mot kvalitet i timesvis over kaffen vi to, tipper jeg :)

 

Inntekten blir igrunn den samme, selv om du senker prisen litt fordi du selger mye mer med engang.. Men for all del, det betyr mere arbeid foran dvd-brennern :lol:

 

Kan legge til, at Clausen har jo etablert, eller tilsynelatende er midt oppi det å etablere en merkevare innen miljøet- det jeg reagerer på er ikke Clausens filmer, men alt det andre sorry språket, driten som blir solgt for BluRay pris ^^

Link to comment
Share on other sites

Klakz

 

Joda, vi kunne sikkert diskutert mye, men faglig sett har jeg ingen kompetanse på dette feltet. Men jeg vet hva jeg liker når jeg ser noe. Så en ting kan jeg iallefall si deg - kommer du med tilsvarende kvalitet som Clausen, så kjøper jeg, og mange med meg vil jeg tro, nesten uansett pris.

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Ja, følger med på den bloggen, utrolig mye bra videosnutter, fine bilder og nyttig info.

Ser det diskuteres pris på jaktfilmer, synes 299 er en grei pris, det ligger jo vannvittig mye arbeid bak slike produksjoner som Clausen leverer.

I tillegg kan det jo nevnes at alle filmklippene på bloggen hans er helt gratis. Ligger mye der som aldri er blitt gitt ut på dvd.

Veldig bra initativ :D

Link to comment
Share on other sites

Ey, noen som har ett godt argument for hvorfor en 40 minutters jaktfilm koster like mye som en BluRay? :shock:

 

Markedet for vanlige dvder er vel en del større en markedet på norske jaktfilmer. Tipper det er grunnen til at filmen koster såpass mye. Syntes filmene til Clausen holder vanvittig mye høyere nivå en alle andre jaktfilmer jeg har sett. Etter husleie koster en film fra Clausen 10% av mitt månedlige studielån, og det er det jaggu meg verdt.

Link to comment
Share on other sites

Av det utgitte materialet jeg har sett er det Clausen som er desidert best, både på gjennomføring og innhold- det setter jeg ikke spørsmål ved, men prisen er dog noget i drøyeste laget- jeg skal selv studere film i Bergen til høsten så jeg burde vel ha litt peil her, for min egen del vil jeg heller at massene skal se verkene mine, enn de få som gidder å kjøpe det til den stive prisen. Ser du poenget? :)

 

Eeeeeh, nei! Du bør få deg noen studiepoeng og prøve deg på samme arena som Clausen før du blir så skråsikker!

 

Kanskje du retter deg inn mot den kunstneriske filmgenren, og idealistisk som du er, velger å gi de bort gratis for at flest mulig skal se de....??? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Eeeeeh, nei! Du bør få deg noen studiepoeng og prøve deg på samme arena som Clausen før du blir så skråsikker!

 

Kanskje du retter deg inn mot den kunstneriske filmgenren, og idealistisk som du er, velger å gi de bort gratis for at flest mulig skal se de....??? :roll:

 

:lol:

 

Sorry at jeg ler av deg, men hvor sier jeg at jeg er på Clausens nivå allerede før studietid din apekatt?

 

Det er forskjell på å si at visse ting er for dyrt til at man gidder å bry seg med å kjøpe det, og det å si at ens egne verker er mye bedre.. lærte du noe nytt nå kompis?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...