Jump to content

cal 22 salonggevær gis bort!


donner

Recommended Posts

Eg syns denne skal gis bort til en nybegynner som har en liten våpen garderobe. Noen som er enig?

En forholdsvis teoretisk problemstilling, etter som våpnet allerede i innlegg 2 i tråden har fått ny eier!

 

Det blir nok diskutert i "drift" om vi skal ha en ny kategori med "gis bort" under Handelskammeret. Når noen f.eks. får tilbud om en lekker drilling, kan "jaktvåpengarderoben" bli et akutt problem. Hvorvidt man da får solgt en skranglete M98 eller en herpet ZKK 601 for en tusenlapp eller ikke, kan bli underordnet, i forhold til om en får kjøpetillatelse på "drømmevåpnet".

Link to comment
Share on other sites

Joa. Men min mening er at den skulle vert gidd bort til en som nettopp har tatt jegerprøven og bare har en hagle, eller kanskje ikkje det en gang. Skulle eg gidd vekk noen av mine våpen så hadde det blitt til en som nettopp har begynt sin jakt karriere.

Helst en som er uten jobb og er i studie tiden sin, en som er i jobb klarer lett å gå til innkjøp av et eller flere våpen, men ikkje en ungdom.

Ray

Link to comment
Share on other sites

En forholdsvis teoretisk problemstilling, etter som våpnet allerede i innlegg 2 i tråden har fått ny eier!

Nja, det er visstnok mye som blir tolket som "teoretisk" av moderatorkorpset og andre her inne?

For, det står da vitterlig ingentin om at den gis bort til den første som melder seg. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...