Jump to content

Grillaften 21. juni i Vestfold


Nofish

Recommended Posts

Hei Kammerater

 

Sammen med blandt annet 35 Wheelen så har vi sett på muligheten for og få til en uformell grillkveld her i Vestfold.

Vi har klart og finne ett veldig rimelig sted i Tjølling mellom Larvik og Sandefjord med plass til en del stykker, og det er mulighet for å overnatte i telt etc. i umiddelbar nærhet av lokalet.

Prisen pr stk blir en hundrelapp, og det inkluderer leie,ferdig opptent grill og salat.

Dere må selv ordne med drikke, grillmat og annet tilbehør dere måtte ønske.

Vi starter 1800!

Påmelding per PM til undertegnede for de som har lyst til og komme, med forbehold om hvor mange som melder seg i forhold til plassen.

22052008480_%28Small%29.jpg

Lokalet

22052008481_%28Small%29.jpg

Teltplass...

Veibeskrivelse sendes de påmeldte på PM!

Edit: Påmeldingsfrist Onsdag 18!

Det er også muligheter for å ta med seg feltseng og køye i lokalet etter at alle har tatt kvelden, ellers så har jeg en lavvo som kan settes opp dersom noen mangler andre alternativ.

 

Påmeldte:

 

35Whelen

Namsentausa

Nofish

Tarzan

sirKandal

Sammleren

EAH

leon

Reinhard

Guttapåskauen

Morten Vinje

Fulmen

Hyperjinta

 

Velkommen

 

Nofish

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hmhm. Høres interessant ut. Skal se litt på timeplanen og hvordan ting ligger an. Men skal ikke se bort ifra at jeg dukker opp. Er det noen påmeldingsfrist ute og går ennå så jeg veit hvor lang tid jeg har på meg til og ta en bestemmelse?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer jeg, så sant jeg ikke jobber seint på løradgen for da er jeg ikke ferdig før etter kl 20 en gang og da blir det litt seint og dra seg ned til Sandefjord. Tjølling... det er fortsatt i Sandefjord kommune det?

Lå i telt på Eftang her tidligere i våres og prøvde sjøørreten, men skal ikke påstå at mine lokalkunnskaper i Sandefjord distriktet er på topp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer om jeg har fri, det vet jeg ikke på nå værende tidspunkt.But count me in 8)

Supert, da regner vi deg som påmeldt :wink:

 

Er det lov eller anledning for en buskerudværing å ta seg en tur da??

 

Kunne passe godt å treffe noen av dere før jeg reiser tilbake til Sør-Afrika....

 

Hyggelig XO. Selvfølgelig. Send PM til Nofish eller meld deg på tråden. :D Veibeskrivelse kommer pr. pm til de påmeldte.

Link to comment
Share on other sites

Du må ta deg en tur vestover i sommer EAH, og prøve å skaffe deg litt laks til grillen. Jeg skal ha første døgnet for året i morgen, reiser inn i kveld.

Ser man det.. sjelden kar. Du får ta deg ei pause i fiske Innante og bli med på grillings 21. :wink::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Du må ta deg en tur vestover i sommer EAH, og prøve å skaffe deg litt laks til grillen. Jeg skal ha første døgnet for året i morgen, reiser inn i kveld.

 

Er planen det. Regner med det blir rundt første uka i august før bukkejakta.

fjor blei det 1 laks på 3,1 og 2 sjøørreter på 0,6 i Bjerkreimselva. Var ett døgn i Etneelva, men der regna jeg bort. Så laks og sjøørret på grillen skal jeg nok få ordna på et vis, men det har lissom ikke vært ordentlig sommer uten ei uke på vestlandet da.

 

Ser fram til en trivelig rapport fra Årdalselva/Hjelmelandselva med fine bilder og forhåpentligvis fangst. Du får ha skitt fiske.

 

 

Og litt On T: Når setter dere et sånn ca startstidspunkt for sammenkomsten? Når er det offisielt åpning av grillen?

Link to comment
Share on other sites

Vi har klart og finne ett veldig rimelig sted i Tjølling mellom Larvik og Sandefjord med plass til en del stykker, og det er mulighet for å overnatte i telt etc. i umiddelbar nærhet av lokalet.

Prisen pr stk blir en hundrelapp, og det inkluderer leie,ferdig opptent grill og salat.

Dere må selv ordne med drikke, grillmat og annet tilbehør dere måtte ønske.

Påmelding per PM til undertegnede for de som har lyst til og komme, med forbehold om hvor mange som melder seg i forhold til plassen.

 

Velkommen

 

Nofish

 

Husk påmeldingsfristen.....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...