Jump to content

Villmarksbutikken- erfaringer?


waller82

Recommended Posts

Joda villmarksbutikken er greie folk å handle med, de holder avtaler og skulle det dukke opp noe som hindrer de så tar de kontakt og sier ifra.

 

Har ikke gjordt noe værksted jobb hos de så der kan jeg ikke hjelpe.

 

Ellers ser jeg Jaktpartner er nevnt......Er det butikken på Gjøvik så styr unna hvis det ikke er børsemaker arbeid du skal gjøre. Børsemakeren henner i butikken 1 gang i uka og gjør en kjempe jobb med det han får.

 

Butikken ellers er noe av det mest amatør messige plassen jeg har vært inne på. Vanlige varer er ikek på lager i flere måneder av gangen, bestillinger ellers tar evigheter hvis det dukker opp. Stakarene som jobber i butikken jobber bare 1-2 ganger i uka og får ikke gjordt en super jobb som jeg tror de kunne gjort, pga ledelsen.

 

Så styr unna den sjappa hvis det er mere enn børsemaker jobb. Er lokal boer ved jaktpartner men jeg drar heller til børselars på dal hvis jeg skal ha ting som ikke kan sendes i posten. Og i distriktet blir vi stadig flere som gjør det så det er ikek bare noen jeg opplever :evil:

 

Jaktpartner elverum derimot er en topp butikk med egen leder som er en topp kar.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Er det flere som har hatt problemer med å ringe villmarksbutikken? Prøver å ringe dem nå på nr 63 97 47 46, som står på både hjemmesiden og gulesider, men det kommer bare en stemme som sier at nummeret mitt ikke er registrert og ber meg kontakte min teleoperatør. Går fint å ringe til andre nr, så tviler på det er mitt abonnement som det er noe i veien med...

Link to comment
Share on other sites

Er det flere som har hatt problemer med å ringe villmarksbutikken? Prøver å ringe dem nå på nr 63 97 47 46, som står på både hjemmesiden og gulesider, men det kommer bare en stemme som sier at nummeret mitt ikke er registrert og ber meg kontakte min teleoperatør. Går fint å ringe til andre nr, så tviler på det er mitt abonnement som det er noe i veien med...

Har du skjult nr? Det kan være derfor.

Link to comment
Share on other sites

Joda villmarksbutikken er greie folk å handle med, de holder avtaler og skulle det dukke opp noe som hindrer de så tar de kontakt og sier ifra.

 

Har ikke gjordt noe værksted jobb hos de så der kan jeg ikke hjelpe.

Sammer erfaring!

Ellers ser jeg Jaktpartner er nevnt......Er det butikken på Gjøvik så styr unna hvis det ikke er børsemaker arbeid du skal gjøre. Børsemakeren henner i butikken 1 gang i uka og gjør en kjempe jobb med det han får.

 

Butikken ellers er noe av det mest amatør messige plassen jeg har vært inne på. Vanlige varer er ikek på lager i flere måneder av gangen, bestillinger ellers tar evigheter hvis det dukker opp. Stakarene som jobber i butikken jobber bare 1-2 ganger i uka og får ikke gjordt en super jobb som jeg tror de kunne gjort, pga ledelsen.

 

Så styr unna den sjappa hvis det er mere enn børsemaker jobb. Er lokal boer ved jaktpartner men jeg drar heller til børselars på dal hvis jeg skal ha ting som ikke kan sendes i posten. Og i distriktet blir vi stadig flere som gjør det så det er ikek bare noen jeg opplever :evil:

 

Jaktpartner elverum derimot er en topp butikk med egen leder som er en topp kar.

Samme erfaring!
Link to comment
Share on other sites

Nei, jeg har ikke skjult nr, så vet ikke hvorfor det ikke går å ringe de.. Men jeg dro opp dit igår og kikket... Veldig fin butikk med hyggelig børseselger! Fikk klå litt på en Heym SR21 :shock: Der har du rifle *sikle* Bare synd den ligger godt på feil side av 15 000,- kroners grensa... :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Noen som skjønner hvorfor de holder på med den latterlige rabattstigen nå til jul?

Er jo bare tungvint.

 

Droppet å handle julepresang til meg selv pga denne greia. Ble alt for vanskelig å regne seg frem til faktisk pris. Spurte på Facebook siden deres, men ingen gidder å svare der.

 

Kjøpte heller på juletilbudene til Jakt & Friluft. Enkelt å skjønne. Har allerede fått epost om at pakken er sendt derfra :D

 

Det er hvertfall min erfaring

Link to comment
Share on other sites

Helt sikker topp butikk har bare hørt det beste om de.

 

Forstår bare ikke hvorfor de gjør seg selv en slik bjørnetjeneste med en vanskelig rabattstige når konkurrentene når har oversiktlige, lett forståelige juletilbud.

 

Må jo være beste handlemåneden i året og så forvirrer de folk over til konkurrentene.

 

Men jeg skal uansett kikke innom de neste gang jeg er i nærheten. Virker seriøse og som de har stor utvalg.

 

Men julepresangene fra far til far ble hos en konkurrent pga nevnte rabattstige.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...