Jump to content

Trenger bilde av levende rev.


Bamrud

Recommended Posts

Jeg er av den typen som skyter reven før kameraet tas frem. Noen som har gjort det motsatte?

 

Saken er den at jeg trenger et bilde til en artikkel som skal på portalen.

Derfor henviser jeg meg til fotograferende kammerater som kanskje vil bidra med en foreviget revefant.

 

Mange takk. :)

Link to comment
Share on other sites

Googling av rev, fox, eller Vulpes vulpes kan jeg fint greie selv. Men takk allikevel.

 

Det jeg er redd for er å tråkke noen på opphavsretten.

 

Men blant bildene av redfox, syns jeg at jeg dro kjensel på en person i lånt parykk. :mrgreen:

 

HatMenAlRedFox337.jpg

Steike som det ligna. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det jeg er redd for er å tråkke noen på opphavsretten.

 

Om du finner et knallbilde så kan du alltids maile kontaktpersonen/webmaster på siden der du fant bildet. Har selv gjordt det et par ganger med utelukkende positive svar tilbake. Det er verdt et forsøk om du finner et bilde du virkelig liker.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en del levende rever på film. Problemet er at det ikke kan avspilles i windows mediaplayer. Men kan brenne det på cd plate og sende det til deg,så kan jo du se hva du får ut av det. Send meg adresse på pm. Har opptak fra vinter og høst/sommer. Rev som leker med en skjære på vinteren. Har også et opptak fra en natt jeg satt på åtejakt og det kom en rev som jeg fikk skutt, prøvde å legge det opptaket ut her men fikk det ikke til å funke.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...