Jump to content

Påmelding Kammertreff på Hedemarken


HyprJinta

Recommended Posts

Jeg overlevde, så da kan det bare regnes som nesten forspising :mrgreen:

 

*mumle*

 

Disse stangesokningene skal en være ytterst forsiktig med å begi seg i kappestrid med... Først holder jeg på å drepe meg ved å ete mer enn deg, også holder en pokker ta meg nesten på å drukne i konjakk etterpå, ved å drikke Kjell Olav under bordet... Det er hardt å være furnesning, man har liksom et visst rykte å opprettholde. Men det går :twisted:.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg overlevde, så da kan det bare regnes som nesten forspising :mrgreen:

 

*mumle*

 

Disse stangesokningene skal en være ytterst forsiktig med å begi seg i kappestrid med... Først holder jeg på å drepe meg ved å ete mer enn deg, også holder en pokker ta meg nesten på å drukne i konjakk etterpå, ved å drikke Kjell Olav under bordet... Det er hardt å være furnesning, man har liksom et visst rykte å opprettholde. Men det går :twisted:.

 

Så lenge vi holder pokalene på Hedemarken så er jeg ganske så fornøyd jeg :wink:

 

Ikke dermed sagt at jeg ikke kommer til å kjempe for å få "Storeter-pokalen" til Stange :mrgreen:

 

Edit: Cognacen får du og Kjell Olav gjøre opp om. Jeg blir så fyllesyk at jeg like godt går ut å skyter meg med en gang, som å være med på ett slik race som dere tydeligvis kjørte i fjor :shock:

Link to comment
Share on other sites

Disse stangesokningene skal en være ytterst forsiktig med å begi seg i kappestrid med... Først holder jeg på å drepe meg ved å ete mer enn deg, også holder en pokker ta meg nesten på å drukne i konjakk etterpå, ved å drikke Kjell Olav under bordet... Det er hardt å være furnesning, man har liksom et visst rykte å opprettholde. Men det går :twisted:.

 

Min uthevning:

Jeg kan ikke huske å ha sett undersiden av noe bord, men jeg erindrer ganske så krystallklart at vi kalte det for uavgjort da vi støttet hverandre opp trappa til soveavdelingen sånn ca kl 08 på morgenen. :shock:

 

Det er rart hvordan jeg blir dratt inn i alt mulig her, snill og grei som jeg er. :twisted::mrgreen:

 

Ps. Svært bra meny Anders.

Link to comment
Share on other sites

 

Min uthevning:

Jeg kan ikke huske å ha sett undersiden av noe bord, men jeg erindrer ganske så krystallklart at vi kalte det for uavgjort da vi støttet hverandre opp trappa til soveavdelingen sånn ca kl 08 på morgenen. :shock:

 

Det er rart hvordan jeg blir dratt inn i alt mulig her, snill og grei som jeg er. :twisted::mrgreen:

 

Ps. Svært bra meny Anders.

 

At du ikke husker ting har jeg stor forståelse for. Jeg hadde ikke hjerte til å fortelle deg at jeg måtte slå i meg resten av konjakken din, og bære deg til sengs. Du var litt forvirra, stakkar. Men noen trøstens ord, og litt vennlige hentydninger om at vi hadde drukket uavgjort morran etter, så levde du lenge på det. Helt til nå, faktisk :wink:.

 

I år får du vise deg som en mann, du også. Er bare første reisa du får gratis, vettu :wink:. Kan ikke drive å bære voksne mannfolk i åresvis, bare for de skal føle seg tøffe.

Link to comment
Share on other sites

Steike, du måtte legge ut menyen her ja... Det var like før den blei moderert her, steike eg har lyst bortover... Macciato, skal me bytte, du reiser på spillejobb for meg, og eg tar kjøkkentjenesten ++ for deg ? :oops:8)

 

Jeg kunne faktisk tenkt meg det, men har jeg tatt på meg å lage mat, så lager jeg mat. Bassgitar har jeg ikke traktert på åresvis, så det er nok et mer krevende prosjekt. Dere spiller litt mer enn 12-takter i E-dur, skulle jeg tro...

Link to comment
Share on other sites

Oioioi....her har jeg jaggu gått glipp av menyen......du verden....den lever opp til ryktene som svirrer rundt etegildet på disse treffene!

 

Og gleder meg ikke noe mindre til dette etter sett menyen!

 

Dette blir ille artig.....

 

Er det noe mer enn å pgge gamle Vazelina/Eldar sanger enn bør forberede seg på da tro??

Og ekstra beltehll selvsagt....

Link to comment
Share on other sites

 

Min uthevning:

Jeg kan ikke huske å ha sett undersiden av noe bord, men jeg erindrer ganske så krystallklart at vi kalte det for uavgjort da vi støttet hverandre opp trappa til soveavdelingen sånn ca kl 08 på morgenen. :shock:

 

Det er rart hvordan jeg blir dratt inn i alt mulig her, snill og grei som jeg er. :twisted::mrgreen:

 

Ps. Svært bra meny Anders.

 

At du ikke husker ting har jeg stor forståelse for. Jeg hadde ikke hjerte til å fortelle deg at jeg måtte slå i meg resten av konjakken din, og bære deg til sengs. Du var litt forvirra, stakkar. Men noen trøstens ord, og litt vennlige hentydninger om at vi hadde drukket uavgjort morran etter, så levde du lenge på det. Helt til nå, faktisk :wink:.

 

I år får du vise deg som en mann, du også. Er bare første reisa du får gratis, vettu :wink:. Kan ikke drive å bære voksne mannfolk i åresvis, bare for de skal føle seg tøffe.

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer, Marianne. Også satser jeg på at noen kommer å henter meg litt utpå natta, da jeg anser innslaget av "utenbygds" for såpass stort, at det neppe blir morrasfest.. :wink:

 

Ergo påmeldt mat, ikke overnatting.

 

 

Vi får handle sånn 50-lapp ting da vettu :P

Link to comment
Share on other sites

Ja, da ble det altså en gjennomgang av det åpenbare, men siden barbarene regjerer her får vi ta kortversjonen:

 

Teen er selvfølgelig brygget i porselenskanne først. Den romtempererte melken slås i koppen først, deretter slås teen i før sukkerbitene tilsettes. 1-2 minutter etter sukkerbitene omrøres blandingen forsiktig, og teen er klar til å drikkes - den har nå korrekt temperatur.

Link to comment
Share on other sites

Ja, da ble det altså en gjennomgang av det åpenbare, men siden barbarene regjerer her får vi ta kortversjonen:

 

Teen er selvfølgelig brygget i porselenskanne først. Den romtempererte melken slås i koppen først, deretter slås teen i før sukkerbitene tilsettes. 1-2 minutter etter sukkerbitene omrøres blandingen forsiktig, og teen er klar til å drikkes - den har nå korrekt temperatur.

 

Ja - blir litt bekymret for hva slags fest man egentlig har meldt seg på. :lol: Og hvis min manglende kunnskap om te og melk gjør meg til barbar så er jeg helt klart det. :lol:

 

Men - til tross for tedrikkende telemarkinger så tror jeg det blir en utrolig trivelig kveld. :mrgreen: (og her mangler det en hypersmily)

Link to comment
Share on other sites

Jeg går ut fra, etter en del år, at noen har vært lure nok til å sikre seg GPS-koordinater? Og poster dem her?

 

Hm?

Har en type koordinater på gps'n i bilen. Men sitter med astro'n her nå, og prøver og forstå noe... ;-)

Sier dette noe?

32 V 0617021

UTM 6759411

 

Og JA, jeg er skikkelig noob på gps ;-)

Link to comment
Share on other sites

Kjapp vegforklaring - i tillegg til kartet Kjell Olav linket til på gulesider:

 

Renger med alle klarer å komme seg til Hamar selv, og klarer å navigere seg inn på RV 25 i retning Løten/Elverum.

Det står flere steder skiltet til Gåsbu. Jeg anbefaler å kjøre RV 25 (fra Hamar) til det står skiltet "Skramstad" og "Gåsbu", vegen heter Lageråvegen. Merket med grønn nål på dette kartet: '>http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=cHgTHTCm2NAaguHqWv#lat%3D6745333.72303%26lon%3D621394.48525%26zoom%3D12%26layers%3DB0000%26userLon%3D621421.1881724466%26userLat%3D6745512.0982581675%26tab%3Daddress

Kjører du på denne vegen, er det bare å følge den rett fram hele tida, gjennom ei rundkjøring (!), og når vegen tar slutt holder du til høgre oppover og oppover. Når du kommer til et kryss med en STOOOOR parkeringsplass på høgre side er du på Gåsbu. Følg vegen videre til høgre, og forbi et rødt hus. Obs! Her er det vegbom! Tror det er så sjukt som 70 kroner :shock:

Fra Gåsbu er det ca 6 km opp til St.Olav, eller Hatten som det også kalles. Ei rød stor hytte på høgre side av veien, med skigard rundt. På venstre side av vegen går det ned en veg, så det er i et kryss. Det er ikke mye bygg på høgre side, så det skal godt gjøres å ta feil ;-)

 

Er det noe problemer må dere for all del bare ringe! Nummeret mitt sto til slutt i PM med betalingsinfo!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...