Jump to content

Påmelding Kammertreff på Hedemarken


HyprJinta

Recommended Posts

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

De som ikke har betalt inn på konto til nå, tar med kontant ved frammøte!

Akevitten er klar, og jeg gleder meg :D

 

Oj!! :oops::roll:

Sorry! Glemt!

Jeg kommer med rumpa bar, klar til å rises! 8)

 

:shock::shock:

Jeg satt og lurte litt på kleskoden når kammerater møtes til førjulstreff, men må innrømme at om dette er kleskoden så kommer jeg muligens til å skille meg ut litt :lol:

Hvis du er klar til å rises Buster så skal vi sikkert får ordna det på et eller annet vis altså. Tror det er flere som helt frivillig melder seg til jobben. :lol:

 

Tidspunkt er notert, takk. :D

Link to comment
Share on other sites

Oj!! :oops::roll:

Sorry! Glemt!

Jeg kommer med rumpa bar, klar til å rises! 8)

 

ÅÅÅ HERREGUUUUD :shock::shock::shock::shock:

Dette er IKKE for sarte sjeler.... Selv fisken i skardstjørn blir stiv av skrekk når Buster bader under reinsjakta... :o

 

Fri og bevare jeg kan love dere at dere står i fare for å bli sveiseblinde, snøblinde og det som værre er...

Det værste er de forferdelige marerittene og traumene man sliter med i etterkant.

Åååå HUFF og HUFF, NÅ kjenner jeg at hode sliter....

Det komplette måtte blitt om "Leonlatex" kom med den så "sjeldene" omtalte Butpl..... :roll::lol:

Åh...hjælpes meg... :shock:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan rapportere om god stemning, fantastisk mat og en hærlig gjeng :D !

 

Hva som dukket opp av kroppsdeler skal jeg ikke uttale meg om, men Eldar Vågan-møljesang ble det! Jeg kunne godt tenkt meg å tilbringe noen timer til i slikt selskap, men jobben la en effektiv hindring for det. Da jeg luftet bikkja nettopp spisset han ørene, reiste bust og flekket tenner mot skogen samtidig som han så livredd ut, så de holder antagelig på fortsatt :wink: .

 

Utrolig artig å treffe flere av personene bak nickene.

 

Etter å ha inspisert Lille My sin Kammermauser skjønner jeg hvorfor Raudnakke omtales som trollmann :D !

Link to comment
Share on other sites

Takk til alle for meeget trivelig selskap i helga. Som vanlig var det hyggelig å treffe gamle kjente, og hilse på en og annen ny kammerat.

Mat og drikke holdt høy standard også denne gangen, ble faktisk en smuule mett :wink:

Jeg har visst lovt å legge ut noen bilder...

 

13943_217150320824_730840824_3460765_3734407_n.jpg

Germansk "Würztwasser"

 

13943_217150365824_730840824_3460768_5576360_n.jpg

Bespisning

 

13943_217150390824_730840824_3460770_5066572_n.jpg

 

13943_217150440824_730840824_3460774_5888828_n.jpg

Enkelte fikk det for seg at et bål var tingen...

 

13943_217150450824_730840824_3460775_1243762_n.jpg

Jeg fryser itte.....

 

13943_217150455824_730840824_3460776_401411_n.jpg

Selv gamle speidere må ty til tennveske av og til... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ingen bilder fra denne seansen......bortsett fra noen i hodet mitt bare.... :D

 

Hørt mye om disse treffene på forhånd.....og det aller meste stemte bra. Trivelig hytte langt på skauen, veeeeeeldig trivelige folk, MYE og GOD mat, enda mer drikke...og endel musikk på dialekt.... :wink:

 

Men det er mange trivelige folk som frekventere dette kammeret....og det ble bekrefta på lørdag. :D

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for en fantastisk aften på hedmarken. Eller aften er kanskje å strekke det litt kort. :D

 

Utrolig morsomt å treffe så mange gjennomtrivelige mennesker på en plass. :D Frister definitivt til gjentakelse om jeg har muligheten til å ta turen til hjemlige trakter på samme tid neste år.

 

God mat og godt drikke og hyggelig lag. Har ikke langtidstraumer etter for mye allsang av den med Våganske typen heller. Det har vel litt med god vaksinering i form av godt potetbrennevin under og rett etter middag i tillegg til en lang biltur hjem med dertilhørende reiktig avballansert musikkterapi :D

Link to comment
Share on other sites

Takk for hyggelig lag folkens, dette var som vanlig skikkelig moro. Hyggelig at det kom en del nye kamerater også, topp å se flere av ansiktene bak nickene. :D

 

Må nevne maten, for et herremåltid det var. :shock::D

 

Hvor skriver jeg under?? :mrgreen:

 

Dette laget slår aldri feil. Vi ble enige om at dette skal vi f....meg IKKE gjøre oftere :lol: , men derimot like ofte som før! :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...