Jump to content

Schultz & Larsen-Klubben


Drilling

Recommended Posts

Østledningen skrev (15 timer siden):

Jeg har ikke velsig mye erfaring å komme med. Men jeg har tidligere (viktig å merke) hatt olje imellom disse flatene. Flere tusen skudd uten noe treffpunktforandring eller dåeligere presisjon. Nå er det helt tørt der. Men jeg er enig med deg, skulle gjerne hatt litt balistol der om man er på flere dager jakt.

Skulle gjort en test med våpenet etter ei sikkelig uværs uke på jakt😃

Link to comment
Share on other sites

Robertlarsen skrev (2 timer siden):

Skulle gjort en test med våpenet etter ei sikkelig uværs uke på jakt😃

Har orginal trestokk og kkc stokk på mine m97-dl og victory. Begge stokkene er beddet/søylebeddet. Rikelig plass til pipe. Har aldrig fått noe merkbart endring i treffpunkt. Heller ei om vinteren. 1cm+- tar jeg som skytterfeil..

Link to comment
Share on other sites

t-trim skrev (1 time siden):

Har orginal trestokk og kkc stokk på mine m97-dl og victory. Begge stokkene er beddet/søylebeddet. Rikelig plass til pipe. Har aldrig fått noe merkbart endring i treffpunkt. Heller ei om vinteren. 1cm+- tar jeg som skytterfeil..

Tenkte mest på om vann i løpsflens kunne påvirke presisjon.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ruger #1 skrev (4 timer siden):

Med oljing mener du ? Tørrpuss etterpå, særlig på innfestning kasse/pipe? 

Skrudd til med momentnøkkel i rett rekkefølge på skruer 

Dersom ja på alt, ikke nevneverdig. 

Ja, oljet og tørket av med tørr fille, og gnikket litt ekstra godt på rundt innfesting i kasse og på løpet. 
 

ikke skrudd til med moment, fulgte YouTube videoen til Akam R Hone for «utskifting» av løp. 
 

Regner med at jeg finner momenter i håndboka for rifla, og at denne kanskje kan lastes ned fra Schults & Larsen sine nettsider?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...