Jump to content

Ros for god service-tråden


pow

Recommended Posts

Jeg starter med å gi ros til Norteam-Engros for utmerket service for etpar dager siden. Jeg hadde mistet strammereima i bunnen av Swedteam buksa mi og mailet dem om det gikk an å få kjøpt en ny.. 10 min. etter fikk jeg svar at det kunne de sende gratis samme dagen og om adressen min fortsatt var ****? Ble nesten litt sjokkert over at svaret kom så fort og det faktum at de hadde adressen min i systemet :D Frekk som jeg var spurte jeg om de kunne sende to, siden de kan være lette å miste. -Ja de kunne de :) To dager senere lå det en pakke i postkassen.

Nå er de riktignok importører av Swedteam og en strammerem ikke er store saken, men slike småting gjør iallfall at jeg sannsynligvis handler der igjen!

Link to comment
Share on other sites

Ringte Jaktpartner Gjøvik fredag formiddag ang. (noe sen) bestilling av rifle til hjortejakta.

De sa de skulle sende den så fort som mulig, de måtte bare få søknaden min. Den ble postet lørdag ettermiddag (dermed ikke sendt herfra før mandag). I dag kunne jeg hente rifla på posten, ferdig gjenget med lyddemper. Det må da være bra?

Link to comment
Share on other sites

Fin ide ;)

 

Jeg vil skryte av Navasport i Namsos (har ikke vert på avd. på Verdal)

Der får jeg alltid den hjelpen jeg vil ha og litt til. De skaffer det meste og til konkuransedyktige priser.

Nava er også en butikk man kan dra til hvis man bare vil prate skit (som regel går man derifra litt fattigere da)

Link to comment
Share on other sites

(jeg jobber i bransjen, men skriver som personen, jobben legger jeg igjen på jobben, ofte da, hender jeg blir kontaktet på fritiden også :wink: )

 

Men MINE erfaringer fra butikker jeg har handlet i i landet.

 

Jaktdepotet:

Handlet mye ammo og litt annet småting. Fornøyd med servicen og hjelpen når man får kontakt med noen der nede :mrgreen: Handlet der engang og betalte for mye for en vare, fant ut dette da jeg var kommet hjem og ringte ned, joda det ble fikkset med engang, nestegang jeg handlet skulel jeg bare si navnet mitt så skulle de slå av det de hadde tatt formye sist gang jeg hadde vært der. Supert sier jeg bare. Veldig fornøyd.

 

Våpensøylen:

Kjøpte en Ruger No1 der i sommer. Etter mye om og men så fikk jeg den etter 4 uker :? Var selvfølgelig ikke særlig fornøyd med dette. men fant ut at det var ikke deres skyld. Varen kom frem til meg 2 dager etter betalingen var i orden :mrgreen: Supre greier, veldig fornøyd.

 

Børselars:

Vansklig og få tak i. Men de yter service når man snakker med de. Bare bestilt noe småting pluss ei brukt rifle der og er veldig fornøyd. Ett stort pluss er de har mye ting andre ikke har eller kan skaffe.

 

Jakt og friluft Arendal:

Kjøpt noe ammo og slik. Ble sendt til meg fort og billig. Kjempefornøyd med de også.

 

Hjemmelading.no: Kjempefornøy med alle handler og lett og få kontakt med. Rask og god hjelp ved reklamasjon.

 

MidwayNorge: Raske og greie til og levere. Har masse på lager. Men litt dyre. Lette og nå pr mail og tlf.

 

Parabellum: Leverer raskt men har ikke oppdaterte hjemmesider, og lagerbeholdning er lav. rask og god hjelp ved reklamasjon/klager.

 

Dette er mine erfaringer så langt.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Mitt klare valg i ros tråden er Magne Landerø. Makan til service som vi får der skal man lete lenge etter. Bare hyggelige fjes og blide folk uansett når vi er der. Skal opp der og hente en combi til om et par timer og det blir den andre på 8 dager. :D

J&F i Arendal får også et + i margen. Har kjøpt en tre fire S&B kikkerter der pr. telefon og det har gått helt uten problemer. Veldig hyggelige folk og prate med der og. :D

Link to comment
Share on other sites

Vil også gi noen + i boka til Jakt & Friluft. Har handlet ei rifle som var den siste de hadde igjen på et introduksjonssalg for en tid tilbake. Den la de av til meg uten problemer, selv om jeg måtte sende dem kjøpepapirer pr post. Jeg har også handlet kikkertsikter og montasjer, og har alltid fått god hjelp og en hyggelig samtale på telefon. Jeg hadde også feil på ei hagle en gang som ikke engang var kjøpt hos dem, men de tok inn hagla, fiksa problemet og sendte regninga til produsenten. Deretter ble hagla sendt i retur til meg uten kostnad. :mrgreen: Takk til Jakt & Friluft, jeg har blitt behandlet svært godt hos dem!

Link to comment
Share on other sites

Har igrunnen bare positive ting å si om alle jeg har handlet hos oppigjennom årene. Litt småkluss har det vært her og der, men ikke værre enn at totalintrykket er positivet.

 

J&F

JD

Interarms

MBO

Midway

Hjemmelading.no

Parabellum

Villmarksbutikken

Landrø

Ragnar Hansen

 

og god del andre.

 

 

Uten å nevne navn, er det bare en sjappe jeg har dårlige erfaringer med, men så lenge det finnes så mange andre bra trenger jeg heller ikke handle der.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er på tide med litt skryt til Hommersåk våpen.

Har riktignok ikke vært der siden generasjonsskiftet, men du verden for noen serviceinnstilte og imøtekommende mennesker.

Sånne skulle det vært flere av!

 

Tja, er vel om mulig blitt enda bedre vil jeg si! Fantastisk butikk som alltid er imøtekommende :D

Har også god erfaring med jakt og friluft når jeg handler med disse over nett. Svarer alltid på dagen på mail, selv i disse travle tider.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt en Blaser, Tikka, Sako og Fabarm på Våpen-Soilen i Bergen. Det er en grunn til at jeg har kommet tilbake til samme butikk hver gang. Jeg er veldig fornøyd med servicen jeg har møtt der! :D Så lenge jeg fortsetter å bo i Bergen er dette butikken for meg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Fin ide ;)

 

Jeg vil skryte av Navasport i Namsos (har ikke vert på avd. på Verdal)

Der får jeg alltid den hjelpen jeg vil ha og litt til. De skaffer det meste og til konkuransedyktige priser.

Nava er også en butikk man kan dra til hvis man bare vil prate skit (som regel går man derifra litt fattigere da)

Hiver meg på denne, skaffer det meste av det man vill ha, har hatt noen timer *kremt* med skitprat og jaktprat på denne butikken. Kjekt at den ligger helt tett til en klesbutikk, så hvis man skal være med noen å handle klær, så hender det seg jeg går meg bort å sånn helt tilfeldigvis havner på jaktavdelinga :roll::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Utmerket service har jeg alltid fått hos

Børselars og Winge.

Jakt og Friluft har alltid gitt utmerket service unntatt en gang jeg ringte for å kjøpe ny rifle. Da var det total avvisning.

Det viser at en ikke må bygge ros og ris på enkeltopplevelser.

De overarbeidede ansatte på XXL, Lade er også fantastisk hjelpsomme og hyggelige. Ikke deres feil at de er grovt underbemannet og at butikken ofte er utsolgt for ammo.

Link to comment
Share on other sites

godt fornøyd med våpen loftet i førde, utruleg flinke og god service. kjøpte ein tikka t3 hos dei som dei skulle justere avtrekket på når dei først skulle av med kassen og løp for gjenging, men ingen justert avtrekk når eg fekk børsa, greit nok de siden de tar 1min å gjer de sjøl. men ei veke etter ringte eg for å bestille ein del pusse utstyr, då nevnte eg dette og dei beklagde så masse. pusse utstyret kom og inni låg de ein lappe om at dette sku eg ikkje betale for siden dei ikkje hadde gjort de med rifla som eg hadde bestlt :)

 

har kjøpt fleire våpen der og som sakt veldig fornøyd, kommer nok til å kjøpe fleire våpen der med tida :)

Link to comment
Share on other sites

Winge våpen AS, Moss. 3 grunner hvorfor:

 

1. Kjøpte en ny S&W A22 som ikke ville veksle. Jeg var forberedt på å krankle frem en reprasjon. Men neida, først fikk jeg en pakke kraftig ammo, det funka ikke, den ble ikke tatt inn å reprarert + at de gjorde avtrekksjobb. mao de følger kjøpsloven uten noe dill.

 

2. Kjøpte en brukt Kongsberg Colt som det var skutt bly med = løpet hadde mye bly i seg. Etter å ha pusset løp i en uke var det et begredelig syn inne i løpet. Jeg fikk sett hva gravrust kan innebære. Men ikke noe problem, jeg fikk levere tilbake pistolen å pengene tilbake. Også denne gangen uten å krangle.

 

3. Kjøpt en ny CZ 75 SP-01 Shadow. Utstøter ble reparert før levering uten pristillegg. Når jeg fikk problem med magutløser ble den reparert uten problem. (problemet var vel å holde Rino på avstand til det var avklart at reprasjonen var lovlig iht IPSC Production regelverket)

 

Fordelen med Winge er at du slipper å krangle når noe er galt.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Må nok en gang rose Landerø / v Egil for utmerket service. Kjøpte en combi til "Jonathan" der i går og det var liksom ikke måtepå og godt vi ble tatt vare på. Kaffe til morgenfuglene vankert det også. Hadde også en hyggelig prat med "Peacemaker" der og, så vi er ikke alene om og handle på Landerø nei :!::D:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...