Jump to content

Jaktdepotet Drammen


Bromark

Recommended Posts

Noen som vet om de fortsatt holder på der ute? Har sendt epost og forsøkt ringe en god stund nå men ingen respons på epost og tlf er opptatt uansett når jeg ringer (32882270)

 

Er ute etter en Kimber Ultra Carry II i 9mm og de står som Importør, ikke helt bra hvis eneste butikken som selger slike ikke engang gidder å være tilgjengelig når man ønsker år bruke en 10-12 000 kroner....

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Vurderer å kjøpe en Kimber Ultra CDP II. Har fått en ca pris fra Practak som også importerer Kimber, og de virket interessert i å selge. Leveringstid 6-9 måneder, kanskje mindre. 50% på forskudd på grunn av spessiel modell. Var innom Jaktdepoet i sommer, og spurte om samme våpen, og fikk der inntrykk av at det var et slit å bestille et slikt våpen.

Link to comment
Share on other sites

Greit å vente ett par tre dager, men jeg sendte de epost 24 aug og har ikke fått svar ennå, det syns jeg er litt vel dårlig uansett hvor mye de har å gjøre. Ikke alle som har tid til å reise midt i arbeidstiden for å fikse noe som enkelt kan gjøres via tlf eller epost. Vært i kontakt direkte med Kimber i USA også, men de selger ikke til privat kunder..... :-(

 

Men har de så mye å gjøre trenger de vel ikke ett salg på 20k+ siden jeg skulle bestille 2stk....men jeg ringte til butikken i Fauske og der fikk jeg ihvertfall svar. :-)

 

Problemet i mange tilfeller er at butikker generelt ikke er interresert i å selge noe de ikke har inne på lager....

 

Får vel ringe til Practac også kanskje :-)

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
10. eller 15. drar rypejegerne på fjellet. Den 26. sitter elgjegerne på post.

 

 

I sørtrøndelag og nordmøre starter elgjakta 10/9 så der sitter de på post før :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ringer du så beregn fra 15-45min. på vent før du får snakke med noen. Det er personlig erfaring i løpet av dei siste 2 mnd. Har snakka med dei fleire ganger i uka (etterlyst varer som aldri kommer :( ). Kommer nok til å handle mer hos dei, men aldri noe som ikke er tilgjengelig i butikken den dagen jeg er innom. Er blitt lovet forsendelse flere ganger uten at noe kommer eller får beskjed om forsinkelse. Forventer litt bedre service etter handel på nesten 40K.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ventet i 2,5 år nå på ett nytt håndtak til våpenkofferten min. Reklamasjon. Har vært i jevnlig kontakt både med oppmøte i butikken og via tlf. Alltid er svaret at det er på vei. Nå har jeg sluttet å vente. :roll:

 

 

På den annen side har jeg ikke hatt andre problemer med JD. Alt annet jeg har bestilt derifra via mail,nett eller tlf har kommet til avtalt tid. Tar heller ikke lange tida å få hjelp om jeg er i butikken heller. Så totalt sett er jeg godt fornøyd med JD.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

:) Trodde du visste hvordan 'søk' funksjonen virker Bromark! Hadde du sjekket, så hadde du funnet denne her: Problemer med å få kontakt med jaktdepotet http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=24611

Nå har jeg sluttet å vente
Det tyder på at du er en altfor snill kunde! (Muligens dum-snill? :wink: ) Vi har da rettigheter som kunder? (http://forbrukerportalen.no/Organisasjoner/forbrukerradet)
Link to comment
Share on other sites

Ja, gjorde ett søk for 14 dager siden ca...men fant ikke noe da ;-) også "glemte" jeg å søke igjen...hehe...my bad...

 

Uansett mener jeg det er dårlig kundeservice og ikke respondere på mail eller ikke kunne svare sine kunder på tlf. Hva er poenget med tlf hvis man ikke får tak i noen? Er det slik at man er så fornøyd med salget at man ikke "trenger" de som ringer?? Kan jo fortelle at vi vurderte å kjøpe 2 stk pistoler til verdi 20k+ i tillegg til å be om pris på 1 000 000 22kal skudd....men ett slikt salg vil vel ingen ha :-)

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Har samme erfaring som bamsegutt.

Har lagt merke til stor pågang via tlf, nå når jeg har vært innom der på sensommeren. Dette er vel helt naturlig?!?!

Regner faktisk med å måtte vente litt, når jeg selv er så sent ute... Kunne jo ordnet ting tidligere i sommer.

Og må vel si at jeg føler det er verd ventingen, når jeg får så god service... Noe jeg alltid får i den butikken!

Link to comment
Share on other sites

Telefon vil jeg ikke uttale meg om, men hotmail-, g-mail og andre online epostadresser kan bli luket ut av et spamfilter hos jaktdepotets isp. Kan også være at din epostadresse har vært misbrukt til å sende spam uten at du vet om det, og følgelig er blitt registrert hos spamfilterleverandørene og blir bokkert. Dette kan også skje hvis du driver å sender samme eposten til flere titalls i en jafs.

 

- Øivind

Link to comment
Share on other sites

Er ikke akkurat imponert over JD, fikk ett slags svar fra de (endelig) på en epost jeg hadde sendt til butikken på PM via Kammeret :!::!::!: Merkelig måte å svare på en hendvendelse spør du meg....

 

Ikke ble jeg spesielt imponert over svaret heller, og det er jo ikke noe vits å svare tilbake. For man kan ikke svare på PM og mail svarer de jo ikke på....

 

Gratulerer JD, dere setter nye rekorder i seriøsitet i mitt syn....

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...