Jump to content

Alternativt utleige av revejakt-terreng på Vestlandet :)


Chivato

Recommended Posts

Hei! Eg sit her og lurer på om eg skal leiga ut revejakt-terrenget mitt som ligg sentralt til i bygda som eg bur i her på Vestlandet :) Det ligg ei lita jakthytte der oppe, og er vorte observert mykje revespor på åtet. Kor mykje hadde de vore villige til å betala for leige av dette? :)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ja, no var det no ikkje meininga å framstå som grisk.. Men eg lurte berre på om det var mogleg og alternativt kunne gjerast..

Det handlar heller ikkje om å betala nokon for å gjera alt viltstellet på eigedomma mi, eg har aldri reist på revejakt fordi eg har følt eg har måtta utrydda reven, men fordi eg har likt å drive med det ;) Og det var vel antakelegvis dei eg prøvde å appelera til her då, dei utan moglegheit til å jakta rev.. Pengane er berre for å sjå det om det går ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette har vi diskutert en gang tidligere.

Det ble delt ut store mengder med pepper :evil::evil: til de som støttet det å ta betaling for jakt på predatorer.

Det at vi har dårlig tradisjon for viltstell :(:( her i landet blir ikke bedre ved å komme med slike tanker.

Dersom hytten er av en kvalitet som innbyr til utleie :D er det ok å leie den ut :P .

Men jeg likte ikke formuleringen som koblet det med Predator jakt som det primære.

Link to comment
Share on other sites

Tydelegvis har hvertfall du sterke meiningar om dette ;)

Eg ser enno ikkje kva som er so forferdeleg tabu med å ta litt betalt for at nokon får koma frå ein by der vedkomande ikkje har moglegheiter til å jakta rev, for å inn her å få prøvd det ut..

Landet vårt vert ikkje nokre dårlegare om ein tek betalt for litt revejakt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Her er den gamle tråden. Jeg stilte spørsmålet her på forumet en gang om revejakt bør koste penger. Du kan jo lese litt her, det er 7 sider men mye god lesning.

viewtopic.php?f=20&t=4530&st=0&sk=t&sd=a&hilit=b%C3%B8r+revejakt+koste+penger

 

Personlig mener jeg vel at ingen skal tjene på revejakt, men hvis man lager et spleiselag om jakta for å f.eks sette i stand en glugge, arrangere en premie eller noe sånt så kan det lages en ordning hvor man betaler inn til dette (en symbolsk sum). Men å betale en grunneier for å jakte rev, slik at han skal tjene på det - det syns jeg ikke blir riktig. Vet at noen tilbyr bonden noen kroner hvis det er snakk om å låne strøm til lys og det syns jeg er ryddig.

Link to comment
Share on other sites

Du vil selge en vare som ikke er spesielt eksklusiv, og som tilbys gratis de aller fleste andre steder. Enten må du legge deg på markedspris (dvs tilnærmet gratis) eller du må tilby en vare som har et snev av eksklusivitet. F.eks i form av et ferdig innfôra åte hvor det kommer mengder av rev.

 

Noe høyt prisnivå vil det neppe bli snakk om uansett.

Link to comment
Share on other sites

Som nevnt i tråden alerede: Du kan jo prøve å leie ut hytta. De aller fleste er jo villige til å betale en hundrelapp for å ha tak over hodet.

Jeg tok en telefon til kommunen og sputre de om jeg kunne jakte rev og kråke i kommunal skog som tilsøter min eiendom. Det var helt greit (og gratis). :)

 

edit: Og dersom det er vei frem til jaktterrenget/hytta, og denne må brøytes for å være farbar, så tar man jo selvfølgelig betalt for dette også.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Hehe. Denne diskusjonen igjen.

I utgangspunktet støttar eg trådstarter fullt ut. Ser ingenting prinsipielt i vegen med å ta betalt for revejakt. Det er ikkje verre det enn å ta betalt for anna jakt, eller anna bruk av utmarka, noko som er heilt akseptert.

(Dette "viltstell"-trumfkortet har eg mine eigne betraktningar om, men dei skal eg ikkje gå inn på i denne tråden.)

Men som Jibrag seier, heller tvilsomt at ein får nokon til å betale for ei vare som ein får gratis andre stader. Då må ein som nevnt kunne tilby noko eksklusivt eller noko utanom det vanlege.

 

Eg ser ikkje vekk i frå at enkelte vil vere villig til å betale ein slant dersom terrenget/åta ligger lett tilgjengeleg, der er bra med rev, ein har gode fasilitetar i hytta etc. Men eg tvilar på at ein vil få so høg pris at det lønnar seg å legge noko særleg energi i dette...

 

Mitt råd til trådstarter er å ta kontakt med den lokale jff. Dette høyres ut som ein fin mogelegheit for opplæringsjakt for ferske jegerar eller ei anna ordning. Her kan det vere mogelegheit for å få ei lita symbolsk godtgjerdsle i det minste.

 

Er det lov å spør kor på Vestlandet dette er?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Her får vi betalt 300kr av grunneigarane samt 300kr av sauesankelaget pr skutte rev.

 

Småviltjaktkort koster 300kr her i bygda.

 

Om noken er interresert i revejakt på Vestlandet, Utanfor Stryn så er det berre og ta kontakt. Her har vi lagt ut ein del åter rundt om kring, både med og uten lys. Samt att her er mange bøer og jakte på. Om nokon har hond til og jakte med må det vere ypperlige forhold sidan ingen her har hund og det er mange hi rundt om kring.

 

Har også hytte eg kunne lånt ut til en billig penge.

 

Kor stor revebestanden er her, kan eg ikkje uttale meg so mykje om. Vi skaut 11 revar innen en radius på 3km sist sesong. Samt att det er tatt 4 lam av rev dei siste 2 vekene. Så her er nokk litt.

 

EDIT: Glemte og sei att eg skal ikkje ha noke for det, men eit alternativ om det er noken i nærheiten som ikkje har plass og jakte. Alltid kjekt med fleire jaktkompiser.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...