Jump to content

1. april


mS

Recommended Posts

Var inne på NJFF nettsia nå. Er hijab som er noe av satsingen for fremtiden ser jeg, Jeg har ikke noe imot at noen andre en normenn jakter-fisker osv.Men tror vel egentlig at dem som har lyst på og drive med dette ikke trenger denne muligheten til og måtte ta med seg skikker osv . Nå er det sikkert dem som vil skrike ulv men jeg er nå kansje litt gemmeldaks av meg.

Hvis det er noe jeg vil drive med så trenger ikke alle andre og tilpasse seg meg så det er sagt. Tradisjoner er noe vi NORMENN må kunne få lov og ha. Og er det folk av utenlands opprinnelse så tror jeg dem fint vil være med uten hijab også.

ER VEL KANSJE ANDRE TING SOM ER VIKTIGRE SOM HAR MED JAKT- SKYTING I NORGE EN DETTE.

OG TIL DEM SOM VIL SKRIKE RASSIST,SÅ HAR DETTE IKKE NOE MED DET OG GJØRE.

Link to comment
Share on other sites

Er dette også hijab? http://www.janus.no/default.asp?id=266

 

Det som jo er litt artig er at det haust og vinter, i norske skoger og fjell, faktisk kan være fornuftig å gå med goretex-"hijab"... vindtett og varmt på hode og nakke. Slett ikkje dumt...

 

Og kva er eigentleg forskjellen mellom ein kamo-farga goretex-burka og og Jerven Fjellduk Hunter med armings? 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...