Jump to content

Liste over godkjente pistoler


TSX

Recommended Posts

Hei, første post på forumet og er rimelig fersk, men ta meg godt imot=)

 

Har hørt det er en liste over "godkjente" pistoler til de forskjellige klassene innen praktisk.

Skulle gjerne sett denne lista FØR jeg kjøpte meg noe som helst.

 

Fikk høre den lå på sidene til NFPS men fant den ikke...

Noen som kan hjelpe?

Link to comment
Share on other sites

Har prøveholdt Glock 17 og likte den godt, burde kanskje prøve USP først også ja..

Ser Walther P99 er godkjent til bruk i production noe som er en rimelig pistol, men blir vel kanskje "uglesett" om man møter med en slik :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er Walther p99 du vil ha så synes jeg folk skal holde ugleblikkene sine for seg selv.

Hva du vil konkurrere med er nå helt og holdent din sak så lenge det er tillatt. Det er nå min mening. :)

Hvis alle skulle hatt samme pistolen ville det jo blitt bra kjedelig.

 

Nei, kjøp det du vil ha, tren til du er god, møt i konkurranse og slå de gamle grinebiterne som mener alt annet enn det de har ikke fungerer. Så skryter du uhemmet av pistolvalget ditt. :lol::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg, kjedelig om alle skulle flyge rundt med det samme. Variasjon skader ikke blant skyttere!

Nei får nok reise rundt å prøveholde hver enkelt til jeg kjenner hvem som passer meg best, men var greit å høre litt folks meninger/erfaringer :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skyter selv Tanfoglio Stock II og kan anbefall den på det sterkeste.

Har opplevd den litt kranglete med fabrikkammo, men så lenge man lader selv går den som en klokke.

Koster litt mer enn en del andre, men du får ofte det du betaler for

 

 

Marius

Link to comment
Share on other sites

Jeg skyter selv Tanfoglio Stock II og kan anbefall den på det sterkeste.

Har opplevd den litt kranglete med fabrikkammo, men så lenge man lader selv går den som en klokke.

Koster litt mer enn en del andre, men du får ofte det du betaler for

 

 

Marius

 

Har lyst på den Stock II, den er bygd riktig på mange måter!

Synd og høre den lider av Tanfoglio syken!

Har du hørt med importøren om dette kan fikses, er en garantid sak når våpenet ikke eter fabrikk ammo! Spesielt et våpen til 16 000,-!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har tenkt å konkurrere i PD litt "seriøst", vil jeg anbefale at vurderer en CZ SP01/Glock17/S&W M&P istedenfor USPen.

Og vær klar over at hvis du senere finner ut at du vil bytte til annet våpen, vil du nok slite mer med å få solgt USPen og ha ett større verditap på den.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...