Jump to content

Villmarksmessa på Melhus (Trøndelag) 7.3-8.3


Sako 30-06

Recommended Posts

Var der en tur i fjor, men frista ikke til gjentakelse. Prøvde å få med meg showet til Aspestrand men var ikke blant de 14 som fikk en plass hvor det virkelig var mulig å få med seg showet fra :evil: . Var ikke helt sikker på om den ambulansen som sto i bakgrunnen der var til utstilling eller måtte står der pga risikoen for høye fall fra snøskavlene blant publikum som prøve å få med seg showet.

 

Ellers synes jeg det var pent lite å se blant utstillerene der også. Mye trengsel og lite å se gjør nok til at jeg finner på noe annet i år.

Link to comment
Share on other sites

Blir en gjeng som kommer til å være uti lerdubanen på sjetnemyra på melhus den 7.3, altså lørdag. Klokka 11, så viss noen av dere har lyst til å prøve hagla før dere drar på messa er det bare å ta turen :wink:

 

Viss dere lurer på noe om skytinga på lørdag er det bare å sende en PM, så skal jeg svare så godt jeg kan :D

Link to comment
Share on other sites

var der idag, mye bra å se, timber-showet var jo gøy(bortsett fra at et fjols sendte et fotballmål nedover på foten min :mrgreen: )

Leirdueskytinga var det jeg egentlig skulle dit for å se,kjøpte bare en lue + pluss forvarets gamle type primus og våpenolje ! snuset også litt på en Mauser M03 og en icom jaktradio !

Link to comment
Share on other sites

Har vært på messa flere år på rad.. vet ikke hvorfor.. kanskje fordi det er den eneste messa i nærheten av meg...

Blir like skuffet hvert eneste år, men ungene liker det jo.....

Hadde det ikke vært for at ungene synes det er moro å gå rundt der så.....

Verdt inngangspengene er den (med tanke på at kino koster litt mere)... men synes messa er sedat og lite spennende....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...