Jump to content

Våpenskap


Lobis

Recommended Posts

Etter at forskriften har gått igjennom må vi alle se oss om etter skap. Jeg bor i en liten leilighet i Bergen, og våpenskapet må bli plassert på soverommet, og dette faller ikke helt i smak hos fruen :oops: Når det er sagt så forstår hun at jeg er nødt til å anskaffe meg skap i og med at det er lovpålagt.

 

Men for ikke å "ødelegge" soverommets harmoni, ønsker jeg et våpenskap av en litt annen type enn disse vanlig grå jeg har funnet på nettet. Er det noen som har peiling på hvor det er mulig å få tak i andre typer våpenskap, gjerne i en grønn eller annen mørk farge? kodelås hadde heller ikke vært å forakte.

Link to comment
Share on other sites

Inviterer du besøk inn på soverommet?

 

soverommet brukes til å sove i eller å p... i. det er vel et fett hva farge skapet har. Driver fruen å funderer på andre ting(som for eksempel farger) under nevnte to ting så bør du enten gi henne sove piller eller skifte henne ut (eller jobbe med teknikken din :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Vært der jeg.Foreslo og male det først .Men som madamen sa ,skapet blir ikke penere av den grunn!! Det er fortsatt like stygt.Bygg det inn i resten av gardroben.Det funker, eller kjøp deg ett klesskap som matcher resten av rommet.Samtidlig får du (som regel etter litt diskusjon) lov til og beholde resten av skapplassen der oxo.Og den er kjekk og ha :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...