Jump to content

Ulv er skutt i Vegårshei


holmvaag

Recommended Posts

Grattis til jeger, med ulv og bikkje med bein i nesa! :-D

Leste også truslene fremsatt av en mindre begavet person på ARR sin side. Vedkommende hadde også bilder av sine våpen på sin facebookprofil, samt fremstår som forstyrret. Håper virkelig disse truslene blir anmeldt, slik at politi kan ta hånd om våpnene hans om ikke annet. :trist:

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer til jegeren med flott fangst, og vel utført jobb!!

 

Xesray: Den telefonen synes jeg du bør ta fort som f... Slikt må kveles ved fødselen, det er straffbart å komme med trusler

 

Er redd jegeren i denne saken kan komme til å trenge all den hjelp han kan få mot trusler,ufine uttalelser og oppførsel :cry:

Han har min fulle støtte

Link to comment
Share on other sites

Dette e jo en telefon alle burde ta. Men tar meg en tlf til de i morgen å henviser til saken, eg har tatt print screen av det han har skreve samt våpene på hans fb side. Og vil nok sende dette til politet, innlegget hans ble fjerna bra fb, men eg har det no vertfall.

 

Er inne på NOHA sin fb side og leser litt i kommentarene. Det er rimmelig forskrekkende å lese ka folk skriver, her er en voksen man som skriver: (Håper en jeger blir skutt av et våde skudd en dag. Da skal jeg ta meg en pils,å glise fra øre til øre.) :shock::shock: Er det virklig sånn enkelte ser på oss jegere, at de faktisk sitter å koser seg når en jeger blir skutt.

Link to comment
Share on other sites

Ikke at jeg hverken er ulveforkjemper eller motstander, men hva er det folk snakker om nå de gratulerer med vel utført jobb? Var det et vanskelig skudd? Måtte han snike seg innpå? Brukte han tid og ressurser på forberedelser? Er han en ener? Hva er så bra? Hva var han dyktig til?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da hadde vi hatt mye å gjøre her inne skal jeg si deg! Relativt mange felte vilt av medlemmer her inne i år! Hørtes ut som den enkleste jaktsitusjonen jeg noen sinde har hørt om. Dvs det tenderer vel egentlig til nødrett!! Det er ingen kotyme å gratulere nødrettshandlinger...dessuten gratulerer, ok. Men bra jobba??

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evt. bra jobbet fordi han greide å forhindre at hunden hans ble tatt av dage.

 

Det er jo ellers ikke spesielt ofte det felles ulv, og så blir det vanligvis et salig hylekor mot den formastelige som har utfordret naturens orden på denne måten, så det er nok en del som rett og slett ønsker å uttrykke støtte til en fyr som nok kommer til å få en del kjipe meldinger fra "dyrevernorganisasjoner" som ARR.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...