Jump to content

Swarovski z3 - kvalitet?


magnum_mauser

Recommended Posts

Under fjorårets hjortejakt vart 338 win mag pipa brukt ein del, ikkje er det demper på den og siktet som sto på den var ein liten og smekker bushnell 1,75-5x32. På smygjakt i bratt terreng var det rett og slett ein befrielse å sleppe både lyddemper og ein av dei større zeiss'ane som normalt er standard utstyr på jakt. Eg var nøgd med denne komboen, men kikkertsikte var ikkje bedre enn nødvendig. Eg jakter smygjakt der eg både går i glissen skog med korte hold og på høgfjell der holda fort kan bli betydelig lengre. Eg synes x5 er litt lite til lange hold, samt bilete i Bushnell'n vart melkekvitt med ein gang det var antydning til motlys. 

 

Derfor har eg sett etter andre alternativer som ivaretar lav vekt og  relativt liten størrelse, men med bedre optisk kvalitet og moglegheit til større forstørring. Z8 har ein versjon som hadde vore heilt perfekt (1,7-13,3x42) men det blir rett og slett for dyrt når ein strengt tatt berre ønsker ei oppgradering av optikken ein har.

 

Derfor enda eg opp med å kjøpe ein flett ny Swarovski 3-10x42. I ein perfekt verden hadde den hatt litt lavare forstørring, men det er eit greit kompromiss med tanke på at denne kosta under 1/3 del av z8'n. 

 

Men korleis er kvaliteten på z3, er det ein merkbar nedgang i optisk kvalitet samanlikna med f.ex habicht- som er den Swarovskien eg har som referansepunkt? 

 

Eg ser at z3 er svært populær og dei få som kjem for salg forsvinner raskt, og det burde tilseie at det er gode sikter, men dykk som har brukserfaring med dei må gjerne dele litt erfaringer

Link to comment
Share on other sites

Hei, 

Jeg har en swaro habicht av 2,5-10-42 med veldig bra glass i. Når jeg kjøpe denne kom jeg etter mye nettsøk frem til at den har samme glass som Z3 serien med samme spec. Fikk og bekreftet at Z3 ikke er en "billigserie" slik andre produsenter opererer med. Jeg ville ikke bekymret meg for Kvaliteten på Z3 serien 

Link to comment
Share on other sites

Har en Z3, 3-9x36 Ytelse opp mot vekt skal være noe av det ypperste som finnes. Min har stått på en 223 som nå selges, kikkerten blir ikke med på salget, men overført til ny rifle da jeg er svært fornøyd. 
Leupold er kjent for å være mere solid med tanke på rekyl og jakt i bratt terreng, men er nok dårligere optisk. 
 

Dersom du vil bytte den ut med annen kikkert får du nok god pris da disse er ettertraktet som skrevet over her. Jeg ville beholdt den og gitt den en sjanse.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...