Jump to content

Colt Detective som spesial revolver?


Rawlins

Recommended Posts

Joda, jeg har en Python under utvikling for spesial, foreløpig er den reservevåpen så får vi se om de bytter plass. Men 2,5’’ løp på en Python er i korteste laget, balansen blir ikke helt riktig (for meg). 2’’ Detective passer bedre. Og avtrekket på en Detective står overhodet ikke tilbake for en Python, ikke min ihvertfall..😄😄

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Takk. Ja den var faktsik enda penere enn jeg ble forespeilet. Fikk med eske og alt. Lurer nesten på om den aldri har blitt skutt med. Før igår. Fikk testa noen få skudd. Morsom å skyte med. Må sote siktet og så ta en økt med skiver for å se hvordan den går. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

@TRW: Hvis du vil spørre noen om noe, må de få vite at du har spurt dem. Sjøl de mest "kammerbevisste" av oss sitter jo ikke og følger med i forumets ca. 88.800 tråder til enhver tid.

 

Når noen blir nevnt i en post på forumet, slik jeg nevnte deg i innledningen her, får de en e-post om dette.

 

For å få til dette, må du skrive inn "@" og brukernavnet til vedkommende. Hvis jeg skriver " @TR ", dukker det opp mange alternativer. Skriver jeg @TRW, dukker det bare opp et alternativ. Ved å klikke på det, blir " @TRW blått, og du får beskjed om det.

 

Jeg kan jo skrive inn @hipshot og @Rawlins, så slipper du.

 

Edited by Jegermeistern
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Jegermeistern said:

For å få til dette, må du skrive inn "@" og brukernavnet til vedkommende. Hvis jeg skriver " @TR ", dukker det opp mange alternativer. Skriver jeg @TRW, dukker det bare opp et alternativ. Ved å klikke på det, blir " @TRW blått, og du får beskjed om det.

 

Ein kan og bruke (den utskjelte) siteringsfunksjonen der det passar, då vil den siterte bli varsla.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...