Jump to content

Langhold i Sogn og Fjordane?


Berglid

Recommended Posts

  • 10 months later...

Ser for meg at om ein etterkvart skal bedrive litt meir organisert skyting så hadde det vore fordel med skytebane der naboar er vant med at det smell litt. Om 10 stykker skal knalle i veg 100 skot kvar ein søndag formiddag så bør det være på bane eller langt frå grinete naboar tenkjer eg. Som vestlandsjeger er inne på så bør det jo finnast baner med mulighet for 5-600 meter?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Eg vekkjer denne tråden til live att.

 

No er huset i Trondheim seld og eg flyttar definitivt attende til Fjaler i slutten av Juli.

Er det nokon som fortsatt driv med skyting på litt lengre hald i fylket?

 

Har ein 338LM under vegs så då hadde det vore kjekt med litt hald å bryne seg på etter kvart.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Dette skal vi få til ja! Einaste problemet no er veirvarselet!

 

Det går veg nesten heilt fram til standplass! Mulighet til og skyte ut til 1150meter fra standplass. Gongar og blinkar kan køyrast og settast ut til 800meter. På lenger hold er det steinskyting. Har eit anna felt som er mulig og skyte ut til 2-3km på også.

 

Skal ta og sjekke opp litt. Eg har vertfall tenkt meg ut og skyte på laurdag. Men eg har berre en gong, så eg pleier og skyte papp og stein.

 

EDIT:

Skyt med det du vil! Har vel brukt alt fra 22kal til 50kal her :winke1:

 

Skal berre sjekke opp med grunneigar om det passer denne helga!

 

Oppdaterer her i løpet av kvelden. Om det er fleire som er interresert meld fra her! Blir 10 min køyring fra Hornindal, retning stranda.

Link to comment
Share on other sites

Eg tar og oppdaterer her imorgon kveld med alt av info, og så drar eg på bana på fredagen og setter ut litt gonger og ordner litt så vi ikkje treng og bruke såmykje tid på det på laurdag.

 

Men jo tidligare vi er på plass jo meir skyting rekker vi! 10 passer igrunn veldig bra

 

Eg tar foresten med pc med nightforce ballistikk programm og chronograf! Om nokon har gongar så ta gjerne med!

 

Eller så blir de og ta med 300wm rifla i mcmillan a5 stokk, 338rum i aics stokk og hk416 rifla;P

 

Skal snakke med en kompis fra GRS om dei kan ta turen oppom!

Link to comment
Share on other sites

Da blir det langhold på muldsvor kl 1000 laurdag. Ska prøve og finne ei bedre adresse om de ikkje finn det på gpsen. Har også snakka med GRS og eg får ta med langholdsriggen I 338, kan sikkert få tatt med den vanlige jaktfeltstokken også. GRS låner oss også gonger og telt til standplass!

 

mobilnr mitt kan fåes på pm.

Link to comment
Share on other sites

Vi ble en gjeng som skjøt litt igår. Tross snø og tåke fikk vi inn noen treffere på både 1032, 640 og 455 meter. Det var koselig å treffe folka bak de forskjellige nick her inne, og tusen takk til GRS som lånte ut telt og demovåpen som vi fikk fikle på. Det blir flere turer ned til gutta der for langholdsskyting det er helt sikkert.

 

Jeg tok ingen bilder da jeg filma med videokamera, men jeg vet at det ble tatt en del bilder og jeg håper de dukker opp her etterhvert.

 

Her er litt film fra i går, ikke noe redigering, jeg lot kameraet gå og det var det.

 

Link to comment
Share on other sites

Var artig det her ja, sjølv om været ikkje var på vår side.

 

Spotting mot kvit bakgrunn i snødrev og tåke gjorde at vi sleit litt med å komme oss inn på 30x30 cm-gongen som hang på 1030 meter, men dei fleste kom innpå til slutt. Undertegnede hadde årets skudd då gongen hadde løsna i eine festet og hang bortimot parallellt med skyteretninga :mrgreen: (synd KnuteriK ikkje filma akkurat den..)

 

Var ei fin bane og trivelege folk, så eg kjem gjerne att ein gong det er betre værmeldingar :D

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...