Jump to content

Er denne hjorten stor


358 Win

Recommended Posts

Følelsen seier sølv på den der.

Men vanskeleg å seie då rosenkrans betyr ein del, vekta betyr ein del, og dei måler omkrins på det smalaste osv. Litt vanskeleg å få inntrykk på det bildet.

 

Eg har fleire gongar blitt overraska over kva som bikkar over til gull, og kva som bikkar ned på sølv. Har sett sølvgevir som har vore penare og staslegare enn andre som har holdt gull.

Link to comment
Share on other sites

Kjempeflott hjort :D

Hvor på sørlandet er den skutt?

Jomås i Froland kommune

 

Helt supert at hjorten er kommet så langt sørover, jeg selv bor på Saltrød.

Er det mulig å spørre hvem skytteren er? Kjenner mange som jakter i Froland :D

Link to comment
Share on other sites

Jomås i Froland kommune

 

Heyhey!

 

Så bestanden har blitt såpass bra der ja, da jeg bodde der var det en sjeldenhet å se hjort på Jomås.

Jeg såg kanskje 10 hjort i løpet av de 7 årene jeg bodde der.

 

Hvor på Jomås blei den felt?

:D

 

Ikke for å være surmaga hjortefot.com, men jeg likte ikke avataren din, du står og sikter på meg, og alle andre som ser på avataren din, fotografen din siktet du også på, Våpenet er sikkert uladd, men det er det ingen andre enn du som vet, og alle som driver med våpen og skyting vet at man ikke sikter på mennesker med ett våpen. Takk

Link to comment
Share on other sites

Hva gjelder min avatar så er den tatt under særs kontrollerte forhold, men om det er flere som finner den treffende så kan jeg skifte, jeg skal ikke være vrang.

Bildet er forøvrig tatt av en Journalist fra Inform Media under et intervju om hjortejakt.

 

Men dette var en avsporing.

 

Om du vil endre den må du nesten ta stilling til selv eller fra en av moderatorene, det å sikte på en annen person med ett våpen, er et svært dårlig signal, det er en del journalister som synes det er "tøfft" med slike bilder i en artikkel ol.

Jeg synes ikke det er noe spesielt godt signal.. meg om det.

Link to comment
Share on other sites

Hva gjelder min avatar så er den tatt under særs kontrollerte forhold, men om det er flere som finner den treffende så kan jeg skifte, jeg skal ikke være vrang.

Bildet er forøvrig tatt av en Journalist fra Inform Media under et intervju om hjortejakt.

 

Men dette var en avsporing.

 

Om du vil endre den må du nesten ta stilling til selv eller fra en av moderatorene, det å sikte på en annen person med ett våpen, er et svært dårlig signal, det er en del journalister som synes det er "tøfft" med slike bilder i en artikkel ol.

Jeg synes ikke det er noe spesielt godt signal.. meg om det.

 

 

BEDRE NÅ?

Link to comment
Share on other sites

Hva gjelder min avatar så er den tatt under særs kontrollerte forhold, men om det er flere som finner den treffende så kan jeg skifte, jeg skal ikke være vrang.

Bildet er forøvrig tatt av en Journalist fra Inform Media under et intervju om hjortejakt.

 

Men dette var en avsporing.

 

Om du vil endre den må du nesten ta stilling til selv eller fra en av moderatorene, det å sikte på en annen person med ett våpen, er et svært dårlig signal, det er en del journalister som synes det er "tøfft" med slike bilder i en artikkel ol.

Jeg synes ikke det er noe spesielt godt signal.. meg om det.

 

 

BEDRE NÅ?

 

MEGET BRA, Denne avataren synes jeg er 100 ganger bedre, beklager hvis jeg fornermet deg.

Link to comment
Share on other sites

Jomås i Froland kommune

 

Heyhey!

 

Så bestanden har blitt såpass bra der ja, da jeg bodde der var det en sjeldenhet å se hjort på Jomås.

Jeg såg kanskje 10 hjort i løpet av de 7 årene jeg bodde der.

 

Hvor på Jomås blei den felt?

:D

Ikke mer en en kilometer nordøst fra der du bodde. Hjortebestanden har eksplodert de par tre siste årene. En høstkveld i fjor gikk det 5 på Sleikbekk og 18 samtidig på et jorde langs songeelva på selve Jomås. Dette er en ny art å jakte på for oss elg og rådyrjegere i bygda men vi begynner å få dreisen på det. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...