Jump to content

Er Landrø dyr på alt?


Thunderchicken

Recommended Posts

Tror de er billige på Lapua-kuler og Vithavouri-krutt. Og kanskje Sauer.

 

Ellers tror jeg de er dyre på alt.

 

Ikke har de kaffe heller.

 

 

Edit; og Leupold QR ringer er billigere der enn noen annet sted jeg har sett.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ikke at jeg har erfaring med Landrø (såvidt jeg kan huske) men å sammenligne ei våpensjappe som Landrø med XXL på pris og sånt, blir som å skulle sammenligne en delikatessebutikk med Rema 1000. Sistnevnte er billigere, men førstnevnte vet nok litt mer om hva de holder på med :winke1:

 

Min tommelfingerregel:

Skal jeg kjøpe noe som jeg har god peiling på etc, finner jeg de som har det billigst. XXL eller utlandet.

Skal jeg kjøpe noe som krever at de jeg handler hos har god peiling, går jeg til de som har peiling, selv om det koster noen kroner mer.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg kjøpt både sauer og blaser hos landrø, ingen andre forhandlere kunne matche prisen jeg fikk hos dem..

 

Merkelig. Jeg føler selv jeg har lagt igjen en god slump penger hos Landrø. Jeg ville ha pristilbud fra de på en R8 med S&B, montasje og demper.

De sa de skulle komme med et tilbud som ingen andre kunne matche.

Det gjorde de forsåvidt også, 6000.- dyrere enn min lokale lille sjappe i Stavanger...

Hvor jeg aldri har handlet noe annet enn et par esker 17 HMR ammo..

Da imponerte de veldig :roll:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har handlet endel hos Landrø, og de er slett ikke veldig dyre. Flere ganger faktisk billigere enn XXL på endel ting, b.la Eley Bismuth hagleammo. Jeg synes servicen og ikke minst kunnskapen hos de ansatte er enestående. Og for min del er jeg villig til å betale for det. De har og et helt annet utvalg enn XXL, ikke et rosa treningsplagg å se i det hele tatt :)

Magne Landrø er en faghandel, XXL er et salgssted.

Link to comment
Share on other sites

XXL dumper nok disse som med mye annet. Selv om det ikke er annonsert tilbud.

Dette gjør de for å skape intriger, som denne.

 

De tjener ingenting, taper kanskje litt. Men de har mye annet med god fortjeneste, og før du kommer deg ut døra har de tjent litt på deg. Og kanskje stjelt enda en kunde fra den lokale jaktbutikken.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...