Jump to content

Brno kombi gis bort til nybegynner.


tailgunner

Recommended Posts

Har en BRNO kombi med montasje i brukspreget stand. Kaliber 12/70-222Rem. Trenger et nytt hjem hos noen som er i starten på jaktkarieren og trenger et verktøy.

 

Fungerer bra, men har et slitt rifleløp så det egner seg ikke for de minste småvilt. Har selv brukt den på åtejakt etter rev der holdene sjeldent har kommet over 70m og den har fungert bra der.

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke sagt nei takk, jeg. Jeg har ei hagle, og har i den siste tiden vært på jakt etter ei rifle (har også siklet på div. kombivåpen). Inntil nå har jeg kun jaktet hare, men interessen for å prøve seg på andre dyr og andre former for jakt har nå kommet til et nivå hvor det er på tide å ta skrittet videre.

Link to comment
Share on other sites

Hei! Jeg er gutt på 19 år som startet å jakte i år (har vært med på jakt 2 år tidligere, men tok litt tid før jeg fikk surra meg til å ta jegerprøven) :D . Jeg synes det er EKSTREMT spennende og jakte, og dette er noe jeg er helt sikker på at jeg vil holde på med i lang tid fremover :mrgreen: Jeg har nå en hagle som eneste våpen, men har veldig lyst til å utvide horisonten, og det hadde vært ypperlig å hatt en kombi! Jeg er forøvrig student, og dette er årsaken til at jeg har valgt å vente med å gå til anskaffelse av blant annet en kombi evt rifle.......

 

 

Hadde satt utrolig stor pris på om jeg kunne fått dette våpenet, og jeg er helt sikker på at den vil få gjort nytten sin. :mrgreen:

 

 

Hvis jeg blir den utvalgte, ta kontakt på 92671303, ettersom pm funksjonen på brukeren min ikke fungerer, og jeg får meldinger først 3-4 uker etter at de er sendt fra avsender.....

 

Mvh Lars Johnsrud Kristiansen

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde absolutt ikke sagt nei! Jeg er en fersk jeger, og trenger nettopp en kombi, men pengene strekker ikke til! Ypperlig kaliber på rifleløpet var det og! Jeg har allerede en gås på samvittigheten, denne skutt med beinet i gips ifjor sommer, og det ga mersmak, men det er et stort problem å komme på halgeholde, derfor vil kombien passe bra :)

 

Uansett om jeg blir vinneren eller ei, så er dette et flott tiltak, og fortjener en real applaus! :D

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg har akkurat begynt å jakte (tok jegerprøven i fjord) og er på utkikk etter våpen siden jeg ikke har noe selv men har lånt min fars kombi denne sesongen. I det jakt terrenget vi jakter i er det både fugl og rådyr så en kombi i cal.12 og cal. 222 hadde vært perfekt! Har hatt litt fokus på begge deler denne sesongen for å få sjanser på å få noen skikkelige fantastiske jaktopplevelser!

 

Hilsen gutt 16 år :)

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Jeg Heter Noah Kristaiansen 31 år, jeg tok jeger prøven bare for noen uker siden, og i de 2 site ukene har jeg sett på våpen, jeg ble lovet en hagle som ble solgt til en annen.

 

jeg har folk i familien jeg jakter sammen med.

 

vh

 

Noah

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Kjempetiltak :D

 

Gav selv bort en Bono kombi til lærlingen jeg hadde for noen år siden, han var fersk jeger og hadde kun råd til hagle.

Interessen hans for rådyr og revejakt var stor og jeg hadde en gammel Brono i 7,57R /12 som ikke hadde vært ute av skapet siden drillingen kom i hus.

Gutten er ivrig som få og det er artig og se at børsa har kommet i bruk igjen :D

 

Mange våpen er ikke verdt stort ved og gleden ved og se ting komme i bruk igjen å glede andre er ofte verdt mer en 1000,- lappen man kan få for den gamle børsa.

Link to comment
Share on other sites

Heihei,

 

Jeg er en gutt på 16år, tok jegerprøven i sommer og kjøpte meg en hagle like etter. Jeg har et stort problem her jeg bor. Jeg kjenner ingen som jakter og ettersom jeg bor i Stavanger så er det ingen (som jeg vet om) som jakter. Jeg ha jaktet litt rype, men mest and. Merke at holdene fort blir lange og planlegger å jakte mye mer neste år, mest sannsynlig finne meg noen å jakte rådyr med, ettersom at det er mye rådyr her :D . Jeg har derfor lenge sett på en kombi, men ettersom jeg går på skole, trener og jakter i ukedagene blir det lite tid til jobb. Jeg driver ennå å betaler ned "lånet" fra foreldrene mine, og la derfor ønske om kombien på is. Dette kan være en gylden mulighet for mange.

 

PS: min farfar eier mark med mye gås, som jeg planlegger å prøve meg på neste år også.

 

Unasett hvem så får denne kombien, er det kjekt å se at "kammerånden" lever videre.

 

Henrik

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...