Jump to content

30-06AI


KnuteriK

Recommended Posts

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har vært avsted og skutt inn børsa på nytt etter lakkeringa, og den går meget bra.

Forma 40 hylser, og ratta helt ut til 910 meter på noe is, og traff der jeg skulle. Børsa er i 0 på 375 meter, pga tilt på skinna. Det er jo bare et pluss.

 

Skjøt 10 skudd over kronograf, med 66.5 grs 570, og fikk en snitthastighet på 851 m/sek. ES var 8. Det var 2 minusgrader, så farta stiger vel med mer temp.

Jeg har rulla patronene på en fin overflate, og det er endel kast i de, grunnet at de blir pressa i 300wm dier og ikke AI diene, som ikke er kommet ennå.

 

Klarte å sette 3 skudd i 1 hull, og noen andre litt rundt omkring. Ikke helt det store, men regner med det kommer seg når jeg får diene. Men det er iallefall potensiale, hva fart angår. Avtrekket er også litt for tungt til reinspikka UNL skyting, så her må jeg få gjort noe.

 

Da er det bare å lade opp de 50 hylsene jeg nå har, og teste mer til helga.

 

a324ad52-7344-4425-a0be-f467e4824d61_zpsc44a1bbd.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tja, jeg vet ikke hva jeg skal si om denne 2 fot'n.

Den ser bra ut, men den ble faktisk litt spinkel til 338'n. Noe annet som er litt dumt, er at den ikke låser tilt funksjonen, selv ved press, slik at børsa blir liggende å vagle. I tillegg tar pipa mi borti sidene på 2 fot'n. Den er ikke høy nok til å skyte i vinkel, den er lang, men siden den går over løpet, ligger børsa dypt, og skyting i oppoverbakke blir vanskelig.

 

Jeg returnerer den i morra, jeg syns den er ok, men ikke verdt 4 stk Versapod'r, som egentlig fungerer like greit.

Link to comment
Share on other sites

Husk at dette er bare min mening, jeg har lest fra andre på nettet at de er storfornøyde.

Ang tilt funksjonen, så fulgte det med en versapod pinne lignende sak, som jeg ikke brukte, da jeg allerede har montert en pinne i stokken min, og det er mulig at den originale pinnen fra RPS er bedre tilpasset 2 fot'n, og dermed kanskje låser den under press.

 

Men, uansett, om jeg hadde elsket denne 2 fot'n, så synes jeg den er altfor dyr. 4200kr, er mye penger for en 2 fot. Altfor mye.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man skal ha 30-06AI i 200STR bør man nok få en børsemaker til å kamre ett nytt løpsemne og tilpasse det til ett gammelt låsestykke. Det er også noen som lager nye låsestykker for slike jobber, bla Rafdal.

Prisen blir nok ikke noe dyrere heller. Og da får du den stigningen du vil ha, 9 eller 10". Sauer pipene har 12" stigning.

Link to comment
Share on other sites

30-06 Ackley Improved (40°)

30-06AckleyImp.gif

 

30-06 Springfield

30-06Springfield.gif

 

308 Winchester

308Win.gif

 

Ser at 308Win er litt bredere over skuldra, men når man kamrer om til 30-06 blir bvel kammeret så mye dypere at det punktet havner lenger bak hvor patronen er bredere. Så det skal være mulig å kamre om fra 308 til 30-06AI. Men det mest praktiske er nok ett nytt løp med riktig stigning slik at man får utnyttet tunge kuler med høy BC.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Monterte på IOR kikkerten i går, og dro avsted i full fart idag, for å skyte den inn så den er klar til helga.

Hadde noen patroner liggende med 65 grs 570, og disse ble brukt til innskyting.

Jeg ble meget overrasket over hvor bra de faktisk gikk, med kast i kula og det hele.

 

Prøvde så å skyte noen patroner lada med 66.5 grs 570, men disse er så komprimerte at hylsene buler, og de vil ikke kamre. Så her må jeg trekke ut kulene og redusere til 65 grs, og det er like greit, den ladninga ser ut til å virke bra.

 

Hadde ikke med noe å måle gruppa med, men den er liten nok, nå i test stadiet, skutt med 2 fot liggende i snø.

Med frontrest og ny stokk, ser jeg for meg at jeg kan skyte ennå litt tettere, pluss at det fremdeles er mye å hente på å bruke skikkelige dier og hylser.

 

5 skudd med 65 grs 570 bak 220 grs Lapua, 30-06AI, 100 meter

IMAG0340_zps277a30da.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjørte til Larvik og Krsand i helga, for å skyte med likesinnede, og halte med meg AI'n, som jeg da hadde redusert ladningene til. Vel, det viste seg at 65 grs nå plutselig oxo er for komnprimert, evnt at hylsene ikke har gått tilbake fra 66.5 grs, for det var bare 7 patroner som kamra. I tillegg er Lapua L kulene så bløte at de ble sterkt deformerte under setting, og jeg er usikke på hvordan dette påvirker presisjonen.

Jeg hadde oxo lada opp 7 patroner med 63 grs N15 bak 190ncc, og 7 med 64 grs, og 7 med 65 grs.

63 grs ladningen var så hard, at hylsa er på randen av separasjon, hetta var borte, og det lukta svikk og røk fra steder på børsa der det normalt ikke kommer noe røyk. Så her må jeg tilbake til 57 grs, og jobbe meg oppover.

 

Jeg har i ordre 100 stk Norma hylser, kliss nye, disse har litt mer volum enn de andre, de er bløtere, men jeg får lade de til en slags maks, og se hvor jeg havner. Har oxo bestilt 185 grs Scenar, og skal prøve disse kombinert med xx,x grs N15, og se om de fungerer på 500 meter. Så tenkte jeg å bruke 570 og 220 Lapua til langhold.

Rekylen har vært såpass skarp med de få patronene jeg skjøt nå i helga, kombinert med en meget tung IOR kikkert, at hele stasen har løsna, skinna og alt. Så her må jeg finne på noe lurt. 65 grs 570 skyver bra i denne børsa, og det smeller høyt :)

Link to comment
Share on other sites

Det var hyggelig å hilse på deg på lørdagen her på sørlandet. jeg hadde det samme proplemet med min ior 12-52x, den skrudde seg løs på absolutt alt av skruer. Fikk ett tips om å montere alle skruene med lock tite, pluss fylle inn lock tite i sporet til m1913 railen der ringene monteres så de ikke forflytter seg frem å tilbake..

 

Men i tilegg kommer jeg til å bestiile med ett par ringer til, å bruke dobbelt sett på den tunge kikkerten der. Frustrerende når kikkerten begynner å forflytte på seg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjørte til Larvik og Krsand i helga, for å skyte med likesinnede

Var kjekt å ha besøk, tilogmed ØKH var visst fornøyd.

Jeg fikk ikke med meg at rifla di streika - synd du ikke fikk skutt mer, men samtidig så var det jo ikke stort mer å skyte på når du og socom var ferdige :wink: Men jeg får god nytte for de sjaklene som ligger bak i bilen min...

 

g ble meget overrasket over hvor bra de faktisk gikk, med kast i kula og det hele.

Hehe, fikk jo målt kast på et par av patronene dine. At du treffer noe som helst med dem ødelegger jo hele teorien om at patroner må være rette. Tror jeg skal klare å finne rettere bananer i enhver fruktdisk :mrgreen:

 

At man må eksperimentere litt med ladninger, og plundre, og ødelegge noen hylser er en del av gamet når en begynner med villkatter.

 

K

Link to comment
Share on other sites

Det var jo skuffende å høre!

 

Har lenge lekt med tanken på å bygge TRG to,fot på riflene mine.

Så når jeg oppdaget denne fra RPS hadde jeg litt forventninger til den.

 

så dette var jo ikke gode nyheter..

Vel, den er uansett minst like god som den originale TRG tofoten, så dersom det er målestokken din så er det bare å kjøpe :) Men det er min mening da. Jeg har RPS'en og synes den er kjempegod.

Link to comment
Share on other sites

RPS to fot'n er ikke dårlig, men den var for spinkel til min 338LM, som veier over 13 kg med lyddemper. Beina stod i bue når de var maks ut trukket.

Til en lettere rifle er det nok bedre, og med den medfølgende monteringspinnen kan det hende at den strammer bedre på vugge funksjonen.

 

Jeg synes uansett den blir for dyr, samme hvor bra eller dårlig den måtte være. Og jeg har skutt meget godt med versapod kopi fra kina til 200 kr, så det er ikke alltid at det er utstyret det står på :)

Link to comment
Share on other sites

Og jeg har skutt meget godt med versapod kopi fra kina til 200 kr, så det er ikke alltid at det er utstyret det står på :)
ikke for deg nei :) Jeg er jo enig i at den er dyr, men sammenlignet med original TRG er den ikke så verst. Uansett, det var vel ikke det tråden handlet om :)

 

Sent from my C6903 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

He he he ja vi var litt uheldige med et par sjakkler der, var godt du kunne benytte restene M67. Jeg skal handle inn en grei plate som jeg kan henge opp, med litt kraftigere sjakler på.

 

Ser fram til neste gang, var utrolig festelig på lørdag :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal handle inn en grei plate som jeg kan henge opp, med litt kraftigere sjakler på.

Hehe, Vi har saktens nok plater - det henger en drøss på Hodne som vi nesten aldri skyter på, og flere av dem er 15mm tykke. Hadde vært artig om du kunne bulke de... Vi må komme oss opp der og skyte på 12 og 1500m.

 

K

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Idag har jeg fått testa de første ladningene med Norma hylser, korrekte dier, N15 krutt og 185 grs Scenar.

Lada opp 20 patroner, med et spenn fra 57 grs til 60 grs.

Skjøt på 5 forskjellige skiver, for å se om jeg er i nærheten av noe, presisjonsmessig. Jeg merker at det er lenge siden jeg har skutt på papp med mye konsentrasjon, og det tunge avtrekket på Tikkaen, gjør at jeg får fluer både her og der :)

 

Men jeg mener å se en liten tendens fra 59-60 grs. Sistnevnte er nok i grenseland trykkmessig, jeg begynner å få merker etter utstøter og noe annet rask bak i rompa på hylsene. Farta ligger på rett over 900 m/sek, i 5 varmegrader. Superchrono er noe sært, så jeg må sjekke seinere, når jeg endelig finner godladningen.

 

Har nå i kveld, pressa om hylsene, frest hettelommer, og trimma hylselengden, og veid opp med 58.8, 59, 59.2 og 59.4 grs. Col er satt til å berøre bommene.

Så blir det å teste pånytt så fort det er vær, kanskje på fredag.

Når jeg finner ladninga, skal jeg fikle litt med col, og så må jeg begynne å teste på 500 meter. Ser ingen grunn til å skyte så mye på 100 meter når samlingen kryper ned mot 10mm eller mindre.

 

Et lite foto fra i dag, som sier mer enn 178 ord :)

 

20131223_143540_zpsbkfaasvb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Har for noen dager siden testa noen ladninger som gikk fra 58.8 til 59.4 grs.

Der landa jeg på 59.2 grs til slutt. Det så slik ut.

 

20131227_131243_zpstsrcl3si.jpg

 

Så i går lada jeg opp 50 patroner med 59.2 grs N15, og 185 grs Scenar med en col på 82.8mm.

Dro avsted i dag, og hadde dårlige tanker, siden det blåste noe sinnsvakt til tider.

Rigga opp ei pappkasse og fylte den opp med stein, og stifta fast ei nedskalert 500UNL poengskive. Avstanden var 253 meter.

 

Det blåste 5-7 m/sek da jeg gikk tilbake til rifla, og det økte etterhvert opp i over 10 m/sek.

Hele kassa flytta seg i det jeg skulle skyte et skudd under den 3dje serien, slik at skuddet havna endel til høyre for resten av gruppa.

 

Alt i alt er jeg ganske fornøyd med skytinga, i denne vinden, uten vindflagg. Jeg brukte vibrasjonen i kassa til å bedømme vinden ;)

Veldig fine skiver å skyte på, og en grei avstand å få trent på, uten å måtte gå i evigheter for å komme seg frem til skiva. Er faktisk bilvei hele veien, men litt trim må flesket ha, så jeg gikk.

Skal stjele 4 brøytestikker langs veiene her, og feste merkebånd på de, og sette de opp langs veien neste gang jeg tester.

 

Har ikke målt hastighet, kneppa 3 moa opp fra 100 meter, og endte på 2.75, som antyder en hastighet på ca 890 m/sek. Litt kort avstand å verifisere på, men farta spiller egentlig ingen rolle. Børsa går bra, når jeg gjør jobben, og vinden er på lag.

Skjøt en 4 skudds gruppe da vinden hadde en jevn periode, som måler 9mm s-s, det lukter det potensiale av.

Høyde spredninga kunne vært bedre, den er i snitt 41mm, på de 5 seriene jeg skjøt. Hvor bra/dårlig det er på 250 meter under sånne forhold, aner jeg ikke.

 

Har lada oppigjen 50 patroner nå, men samme krutt mengde og col, er mulig jeg kommer til å korte inn col med 1mm, ved neste opplading, om det viser seg at høydespredningen ikke bedrer seg under andre forhold.

 

Her er noen bilder fra idag.

 

20131228_140304_zps3c7e50c0.jpg

20131228_135719_zps1202c16d.jpg

20131228_135750_zpsd416a535.jpg

20131228_135809_zps60e2bf14.jpg

20131228_150029_zps2ac0abde.jpg

20131228_150045_zpsytyth1h5.jpg

20131228_150055_zps4gpmkgtz.jpg

20131228_150111_zpsw8z9dwfr.jpg

20131228_150133_zpswzbxlmm9.jpg

20131228_150500_zpsfvzyemwl.jpg

20131228_140248_zps1e9dedc9.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det gjør ingenting :)

Her skal det skytest tett og presist. Tror en vanlig 06 sliter med å sende ut 220 grs kuler i 850 m/sek? Eller tar jeg feil?

 

Nå var det vel ikke hastighetene som ble diskutert, men ladevektene du bruker. 59 grs MRP e.l bak 180 ish kuler er ikke spesielt hott i en vanlig 06. Med såpass langt løp som dette er ikke 2900 F/s heller helt ute av rekkevidde. Vanlig hastighetstap er 2-3 m/s pr cm løp. Samme en tjener med lengre løp. Legg på 10-15 cm løp og se hva som skjer med hastighetene i en helt std 06 også :winke1:

 

06'n er kanskje den patronen jeg føler er mest oversett når patroner med LH potensiale diskuteres. En 215 hybrid i 800-820 rekker langt...

Link to comment
Share on other sites

Siden jeg bare sitter hjemme og råtner, tok jeg frem de 20 testhylsene jeg har brukt den siste tiden, og gav de litt love, og fylte de opp med 63 grs N570. Brukte et ok verktøy til å få stappa kruttet skikkelig nedi. Toppa med 220 grs Lapua L Scenar, satte jeg col til 85mm, som er 2mm over maks målt i mitt våpen. Pipa mi er throata for 230 Berger, som er noget spissere og lengre. Uansett, ved å sette kula litt for langt ut, blir ikke komprimeringen så voldsom som når jeg settre den rett under maks col, og hylsa buler ikke så mye nå. Kula skyves inn når den kommer i bommene, men da er bolten på vei ned, og jeg klarer å lukke. Skal teste meg frem til en maks ladning og finner ut hvor bolten ikke lukker ved lading. 66 grs 570 i Lapua hylser går ikke, hylsa buler så mye at bolten kommer 2/3 frem, og så kiler alt seg. Tipper jeg ender opp på 64.5 grs, men vi får se. Skal øke med 0.2 grs frem til det stopper :)

Bør ligge rundt 840-850 m/sek med denne ladningen.

 

Tester i morra om ikke det er altfor jævlig å være utendørs.

Link to comment
Share on other sites

Ser lovende ut Knut Erik :) Hvilken børsemaker brukte du?

 

 

Jeg bruker alltid Petter Sannes på Åndalsnes. Han har ikke skuffa med det arbeidet han har gjort for meg de 17 årene jeg brukt ham.

Ting tar tid, men jeg får alltid det jeg vil ha :)

 

Idag gikk alt til helvete :)

Dro avsted med godt mot, da det var lite vind å spore her hvor jeg bor. Men da jeg kom inn til skyte området, var det dessverre mye vind.

Jeg vurderte å gi faen, siden jeg ikke får se potensialet i børsa og ammo under sånne forhold, og uten vindflagg er det jo mer eller mindre umulig. Men lysta er større enn fornuften, så jeg rigga opp papp kassa, stifta på en blink, og satsa hardt. Jeg har tidligere printa ut disse nedskalerte 500 meter poengskivene på fotopapir, som gir finere hull enn vanlig kopi papir, men nå var jeg tom for disse. Så jeg kopierte opp noen på vanlig papir, og kopimaskina hadde en dårlig dag, for de ble nesten utydlige. Så jeg sleit faktisk med å se senter på skiva, iogmed at det regna tett, og at det var mye mirage når det ikke regna.

 

Jeg skyter ikke godt nok, dessverre. Og klarer ikke å samle skudda i denne vinden. Det blåste fra 4 til 7 m/sek, og det varierte hele tida, og innimellom snudde vinden 180 grader der jeg lå. Da skjøt jeg ikke.

Dagens overraskelse var faktisk 220 Lapua og 63 grs 570. De kamra helt fint, og høydespredningen var veldig liten, med unntak av 2 skudd, som jeg tar all skyld for. Jeg sliter med at hylsene ikke vil ut etter avfyring, jeg må virkelig røske i bolten for å trekke den tilbake, og halsene er veldig svarte. Lurer på om det er noe lurium fra pussinga som gjør at de klistrer seg fast etter avfyring. Noen som har en teori?

 

Skal laste opp med 63.5 grs 570 i dag, så jeg tester det neste gang. Mulig jeg må prøve å sette 185 Scenar lenger ut også, for 220 grs kulene liker iallefall å bli jamma mot bommene.

 

220 grs Lapua og 63 grs 570 gir et ganske kjapt smekk bakover, og skruene til skinna mi knela til slutt. Merka det godt på siste skuddet på serie nr 4 med 185 grs Scenar, det kom et kraftig "knepp" i det jeg klemte av, og da var kikkerten helt løs. Jeg sjekka jo ikke dette, og lada opp siste serie, og den spredde utover det hele, og da jeg åpna bolten på siste skuddet, svinga kikkert med skinne 90 grader ut. Så her må jeg snakke med LongRange, så vi kan borre opp kassa og gjenge med grovere skyts. IOR'n veier nesten 1.5 kg, og da sliter de små tynne originale skruene, spes med 220 grs kuler. Så inntil dette er fixa, så blir det pause.

 

Her er dagens resultater, jeg er ikke fornøyd, men neste gang skal det være vindstille :)

 

20131230_172239_zpsjvwoq5np.jpg

20131230_172257_zpslwjjwegs.jpg

20131230_172311_zpsgkfq9oql.jpg

20131230_172330_zpsrwlr51zo.jpg

20131230_172346_zpsicqgbhup.jpg

20131230_172404_zpslivxjbzb.jpg

20131230_172857_zpsex7t8rfg.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kan jo ta med en oppdatering.

Det ser ikke ut til at jeg klarer å få 185 grs Scenar til å gjøre en god jobb på 500 meter, er MYE høydespredning. Gruppene ligger på 155mm i snitt, og det er jo ikke noe bra.

Så jeg skrinlegger disse kulene foreløbig, men det er mulig at det er jeg som er problemet.

 

Jeg har skutt noen runder med de litt tyngre kulene i går, og det ble vel egentlig ikke noe bedre.

Testa 220 grs Scenar, 208 grs Amax og 230 grs Berger Hybrid Target.

 

Amax hadde en fin tendens, og jeg tror jeg må teste den mer, men jeg har bare noen få kuler igjen, så det må vente.

230 Berger får jeg ikke tak i fra min mann over there, så de utgår også foreløbig, og da sitter jeg igjen med 220 Scenar.

Jeg lada de med 54 grs N-15, men det var litt mye, for jeg har nå svake merker etter bolten. Så jeg har backa ned til 53 grs nå i kveld, og er klar til å teste igjen på lørdag, om forholdene er ok.

Det som kanskje er dumt, er at jeg holder nøyaktig samme siktepunkt under hele serien, og da blir det ikke spesielt tette grupper. Så jeg skal prøve å flytte på treffpunktet om det er en liten variasjon i vind og alt det der, og samtidig prøve å treffe senter av skiva. Kan hende resultatet blir bedre da. Nå var det mer eller mindre helt dødt i går, så derfor holdt jeg bare midt i uten å kneppe for de forskjellige kulevektene.

 

Legger om taktikken litt på lørdag, og ser om det blir bedre. Har fremdeles endel høydespredning, som jeg mener kommer av mye mirage nå på vinteren, men det er meldt litt mildere til helga, så kanskje det blir bedre. Men mildvær= vind her hos meg, så mulig det blir enda værre.

 

20140116_200523_zpsbkcpqplf.jpg

 

20140116_200531_zpswqgfnlac.jpg

 

20140116_200542_zps1thjxnf7.jpg

Link to comment
Share on other sites

I forbindelse med remontering av skinna med grovere skruer vil det muligens være en ide' å tilpasse en tapp fra skinna og ned i inngrep i det originale rekylstopp hullet i kassa. Det bør gi noe avlastning for skruene.

Ellers lurer jeg litt på hva du mener om f.eks. AIAW, og hvorfor du ikke har en? :)

Link to comment
Share on other sites

Skinna sitter helt dønn nå, det er jeg sikker på. :)

Jeg har ikke noen formening om AIAW, det er nok dyrt ;)

 

Har skutt idag, igjen.

Var veldig morro, men oxo frustrerende med vinden som var skikkelig kødden. Hadde med spotter, Longrange, og han ble vel like oppgitt som meg, over hva vinden faktisk driver med. Treffene satt til tider motsatt av det som ble kneppa, for den aktuelle vindretningen, og da er det ikke lett å vite hva man skal gjøre.

 

Hadde med 50 patroner med 53 grs N15, og 50 patroner med 62 grs 570.

570 gir endel mer fart, det er 2 moa forskjell i treff på høyden på 500 meter. Har ikke kronografert, da fart spiller liten rolle i 500 meter UNL sammenheng.

Iflg Applied Ballistics, har jeg 800 m/sek med 53 grs N15, og 851 m/sek med 62 grs 570. Men dette må jo sjekkes :)

 

Føler at høydespredningen ikke var så ille idag, har noen treff jeg ikke forstår, som feks de 3 siste skudda i skive nr 6, nederste bildet. Men er godt mulig at det er jeg som gjør det. 570 kontra N15, er usikker, håper å få tak i mer 570, for jeg vil teste det mer, og det gir ok fart med tanke på at det skal skytes griselangt med børsa etterhvert.

Ny stokk er i produksjon fra GRS, blir en rød Hybrid, jeg dropper planene om å skyte med med en ren benke stokk. Hybrid'n er så flat i bunn, at det er mlig å bruke den i frontrest om jeg vil. Har ligget på stuegulvet her nå i uka, og bytta på å sikte med Hybrid og Varmint, og Hybrid gir en bedre følelse, spesielt med tanke på baksekk, da kolben på Varmint har en stor utsparing, som gjør at baksekken kun hviler på kolbekappa, og dermed legger jeg skuldra også nedpå baksekken, som igjen gjør at jeg muligens sliter med å holde reint treffpunkt. Vi får se når den kommer, kanskje det tar seg opp :)

 

Børsa må poleres i kammeret, det håper jeg å få gjort på torsdag, så blir det ny runde neste helg, evnt en kjapp test på 250 meter ila uka, om jeg rekker det, og været er ok.

 

20140118_123814_zpshvdahvjt.jpg

 

20140118_123741_zps03zw3ual.jpg

 

20140118_123751_zpsvod3wvxv.jpg

 

20140118_123751_zpsvod3wvxv.jpg

 

20140118_175911_zpsw6k4foid.jpg

 

20140118_175929_zpsprn8faap.jpg

 

20140118_175948_zpsbhxnldye.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg fornøyd med ladningen i 06'n. 53 grs N15 og 220 Scenar har blitt riktig så gode venner. 800 m/sek er ok til papp skyting på 500 og 1000 meter skyting. Har lest meg frem til at N19 skal gi mer fart, så skal teste det ila uka. Skjøt en 10 skudd serie på 253 meter idag. Det var alt jeg rakk før vinden ble irriterende. Starta med 3 skudd noget nær senter, og så begynte det å blåse. Holdt samme POA under hele serien. Hadde jeg kneppa 3 knepp venstre kunne jeg ha fått 9 skudd i senter, da skudd nr 4 dro lengst til høyre og åpna gruppa. Ny Hybrid stokk er snart klar, med litt custom detaljer og meget blank finish. Løp og kasse skal også skinne blankt. Skal lage meg et mirage band, for det trengs.

 

20140126_130904_zps1vgbnh0c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...