Jump to content

Fersk og ivrig damejeger


Rachelle

Recommended Posts

Heisann :)

 

25 år gammel dame som er jakt og skytter interessert. Tok Jegerprøven i april og har benyttet meg av den lokale haglebanen hver uke siden det. Rifle er enda ikke prøvd da jeg må reise et annet sted for dette, men det kommer :)

 

Jakt:

Jeg kommer ikke fra en jakt interessert familie så dette er noe som har kommet av egen nysgjerrighet og interesse med årene. Jeg ønsker å satse på fugl først og fremst, men jeg skal prøve ALT hvis det lar seg gjøre :D Planen er også etterhvert å skaffe meg ett eller 2 fuglehunder og trene disse opp selv. Utenlandske jaktreiser er heller ikke å forakte.

 

Lerdue Skyting:

Lerdueskyting er det jeg har bedrevet med på haglebanen i form av Sporting og Trap. Jeg syns personlig Sporting er mer spennende da dette også er mer jakt relevant og ikke minst mer fart i seg enn Trap. Vi har en uoffisiell Trap konkurranse i jegerforening som jeg deltar i og jeg skyter opp mot 20 av 25 allerede. Skeet har jeg også blitt nysgjerrig på så dette skal og må utprøves en gang.

 

Jeg har enda ikke fått kjøpt meg noe våpen av type hagle eller rifle enda så tips tas gjerne imot :) Jeg har brukt lånehagle en type Star Baikal O/U til vanlig og fått prøve en Blaser F3 Competion. Jeg skal si det er stor forskjell selv for meg som er helt fersk med våpen og jeg tror jeg ble nesten forelsket i denne Blaseren:p Jeg har tittet en del på Beretta, men jeg skal klå litt mer på disse før jeg bestemmer meg siden disse er utrolig flotte våpener også. :)

 

 

Mvh Rachelle

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...