Jump to content

Oppegård SL Vårfelt på Kurud søndag 21 april


ojoh

Recommended Posts

Oppegård SL inviterer til Vårfelt 21 april kl 1000 på Kurud (gml Mossevei ved Gjersjøen). Det blir ordentlig skogsfelt med varierende vanskelighetsgrad. Vi har ryddet to nye standplasser siden Høstfelten 2012 og fått opp en gynge på siste standplass. Det skal skytes i følgende klasser Fin / Grov / Mil / Rev og spesial Pistol og Revolver (ikke magnum). Det blir fylkesmesterskap for Akershus i Fin, Grov og spesial pistol.

 

Håper å få hjemmesiden vår oppdatert ASAP slik at vi kan legge ut løypeprogrammet.

 

Gleder meg til å se dere i feltløypa den 21nde.

 

Øivind Johnsen

Oppegård SL

Link to comment
Share on other sites

Hei Alle. Nytt av året er at nå er det ikke lengre noen doble standplasser, det er 8 standplasser i Skogen, 1 liggende på 50 meter, og 1 på 25 meter banen. Vi har gjort om på registreringen av skyttere for å hindre kø i luka. Du registrer deg på papir, betaler, så er det klart.

 

Det er ikke mange stevner igjen i Akershus, så vi regner med å se mange skyttere på Søndag 21.

 

Dere er alle vel møtt

 

Mvh

tom Robert Sletta

Leder OSL

Link to comment
Share on other sites

Oppegård SL Vårfelt er historie, 400 starter total, 8 mannslag ut hvert 8 minutt og full rulle for funksjonærer og skyttere. Kjempetakk til de 40 funksjonærer fra OSL og våre naboklubber som gjorde dette mulig. Tanken var å ha en stigende vanskelighetsgrad i løypa, men standplass 4 var vrien, så etpar "hvileskjær" fram til standplass 8 som ble en skikkelig killer. Men jeg håper vi klarte å gi skytterne noen utfordringer og at de fikk en fin dag i sola på Kurud. Takk til skytterne som tok turen til Kurud.

Oppegård SL ble i dag tildelt det første offisielle NM PPC, så da blir det NM i på Kurud i august.

 

Øivind Johnsen

OSL

Link to comment
Share on other sites

Synes sjokoladekaka var knall jeg.

 

Forøvrig, dette var alt i alt mitt tredje feltstevne, jeg synes det var sabla gøy. Jeg kan faktisk ikke huske at jeg har synes skyting har vært SÅ morro før. Skyting har liksom alltid vært resultat av nitidige forbetedelser, modifikasjoner og magiske håndspåleggelser, men aldri gøy sånn som det er nå.

 

Takk til OSL for stevnet og knall regi, rett ut profft gjennomført.

Link to comment
Share on other sites

Takk for alle fine tilbakemeldinger. Vi ser at noen standplasser var i overkant tøffe, og vi vil gjøre noen endringer fram mot høstfelten. Men jeg er litt tilhenger av å sette skytterne på prøve mht å vurdere egne ferdigheter, og at det skal være mulig å velge bort antatt vanskelige mål, så får de tøffeste kaste seg ut i det, mens andre velger å safe. Rent løypemssig kunne jeg tenke meg på å flytte på standplass 2 som nå må samkjøre med standplass 3. hvis vi får opparbeidet en ny standplass, enten nord eller syd for banen. Vi har pt ingen med kort skytetid og det vet jeg at noen har etterspurt, så kanskje vi skal kan lage en med kort avstand to målgrupper og tilpassede skiver med skytetid ned mot 8 sekunder. "Skiskytteren" er vel også moden for en vurdering.

 

Vi er forøvrig i ferd med å lansere en splitter ny hjemmeside på et nytt domene, så vi vil forhåpentlig i løpet av 24 timer ha en ny oppdatert side på www.oppegaardsl.no hvor nyheter og alle resultater fra Høstfelt og andre stevner er å finne for de som ennå ikke har fått de på mail fra Tom Robert.

 

Ellers har vi søkt NSF om å flytte OSL Høstfelten til søndag 22 september pga stevnekolisjon med Mysen PK, men før det blir det PPC NM 23 - 25 august på Kurud.

 

Sees på Kurud

Øivind Johnsen

OSL

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...