Jump to content

hvor i norge kan jeg finne en vanlig 10/22!?


supercz

Recommended Posts

jeg har fått en godkjent søknad på en vanlig ruger 10/22, og nå viser det seg at ingen i lande har en på lager lengre..

har prøvd jakt og friluft

pedersens våpenlager

gsport kristiansund

er det noen andre butikker som kan ha? link til nettside?

Link to comment
Share on other sites

fant ikke tlf nr på nettsiden deres..

edit: gulesider!

edit2. ringte dem, de hadde ikke fått bestiling fra min lokale gsport som har sakt at de hadde bestilt via imoportør.. så jeg kanselerer gsport bestillingen min og bestiller igjennom våpen soilen nå, de viste ikke når leveringen ble..

Link to comment
Share on other sites

har ikke xxl sluttet og ta inn ruger?

 

XXL i Sarpsborg hadde en i hylla sist jeg var der.

Har du hørt med http://www.intersport-bogstadveien.no/

 

Eller så er det jo mange andre som selger disse også, jeg letet lenge etter en Ruger rifle jeg også og fant til slutt ut at en av de nærmeste butikkene hadde flere på lager :oops:

 

Det var hos http://www.ryggevapen.no/

Link to comment
Share on other sites

takedown er ikke nødvendig for meg, og jeg skal bygge custom rifle på låsekassa. noe som ikke kan gjørest like bra med takedown modellen :)

 

Min mening er vel at TD modellen har en noe bedre løpsfeste løsning en de standard modellene.

Men skulle jeg bygget noe selv ville jeg gått for en annen type låskasse, helst gjenget.

Link to comment
Share on other sites

Heisann! Har ikke tid til å lese alle innleggene oppover, men Våpen Søilen er tom men har på vei og vil ikke kunne si noe mer om når de eventuelt dukker opp (pga. eksport fra statene). MEN; Ring Bergen Aktiv v/Bjørn Dag Pedersen på 55 10 70 60, han har flere blånerte med trestokk på lager! Jeg kjøpte nettopp den siste syntet/SS.

 

(Jeg har overhodet ingen tilknytning, bare svært fornøyd kunde)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...