Jump to content

Vortesvintenner som smuldrer


Muntjac

Recommended Posts

Hei, har et sett umonterte vortetenner som har begynt å smuldre. Er det noen som har noen forslag til hvordan jeg kan behandle dem for å stoppe prosessen?

 

Vortetenner.... :shock::mrgreen:

 

Spøk til side, regner med at de sprekker? Har hørt at de kan fylles for å unngå det, hva med araldit? Har et par selv (faktisk hele skallen), de har også skallet av noe ved rota. Tenkte å prøve araldit.

Link to comment
Share on other sites

Hei, har et sett umonterte vortetenner som har begynt å smuldre. Er det noen som har noen forslag til hvordan jeg kan behandle dem for å stoppe prosessen?

 

Vortetenner.... :shock::mrgreen:

 

Spøk til side, regner med at de sprekker? Har hørt at de kan fylles for å unngå det, hva med araldit? Har et par selv (faktisk hele skallen), de har også skallet av noe ved rota. Tenkte å prøve araldit.

 

De fyller iallefall villsvintenner med aralditt vet jeg. Regner ikke med at vortesvin er så mye annerledes.

Link to comment
Share on other sites

Hmm de fleste tipsene her hjelper ikke noe....aralditt/2 komponent lim fyll dem med dette og noen dager senere lakker du med matt lakk flere lag så er problemet løst...warthog tenner er ikke som bever eller slikt :lol: meget stort trykk i disse tenna og de sprekker lett spesiellt de tynne...de store sprekker aldrig......(ikke mine iallefall)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...