Jump to content

Bruker du hundebur inne?


Rufus

Har bikkja hundebur inne?  

106 members have voted

  1. 1. Har bikkja hundebur inne?

    • Ja
      86
    • Nei
      20


Recommended Posts

Som over her;

Står et bur i gangen med døra oppe. Det er stadig i bruk.

 

Elghundhannen min ble pressentert for bur når han var godt voksen. Satte buret oppe, og andre natta lå han i buret. Så fort han finner et bur (like godt andre sitt) når han skal slappe av, legger han seg der og storkoser seg!

 

Med bur har eks. en hund som er litt urolig når den er alene mindre å forholde seg til.

Ene frøkna mi har separasjonsangst fra meg og finner på mye rart når hun er inne alene. Det kan gå fin løs hver dag i en mnd, men plutselig finner hun på mye - som å spise en hel pakke med paracet... Må ho være hjemme alene plasseres hun i bur med døra igjen rett og slett for sin egen sikkerhet!

Link to comment
Share on other sites

Har et bur i stua dachsen går i, han har også teppe på gulvet, og hundeseng, så valgene er hans. :)

Han var i buret når jeg var på jobb før evt i hundegården, sånn etterhvert når valpefaktene tok slutt fikk han lov å være løs hjemme her mens jeg var på jobb.

 

Sako_35

Link to comment
Share on other sites

Vi har hundebur, men som mange har alerede har nevnt så står det åpent. Hunden ligger der når har går til ro om kvelden. Har også hundeseng oppe i stua, men den bruker han sjelden. Det er blitt mere plassen som er "på plass". Men jeg ser en stor fordel med at hundene blir vant med hundebur. Ser vi reiser en del, og da går han rett i buret som står feks ombord i hurtigbåtene. Ser også i bil, hopper rett inn, og ikke et pip på turen.

Link to comment
Share on other sites

Bruker bur til to av tre, valpen og unghunden har hvert sitt bur på kjøkkenet, + at valpen har binge som de er i om natta og når de skal være alene. Simpelten fordi begge to ikke kan la ting være i fred. 5 åringen går løs inne 24/7 :) regner og med at det blir mulig med de to andre og bare unghund og valpe faktene er over ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...