Jump to content

Har du problemer med at kruttmålet lugger? Se her..


Sir jamalot

Recommended Posts

Fanken også..

Jeg hadde store forhåpninger til denne tråden, fordi den lugginga er no j.... hærk !

 

pfaeff.. :cry:

 

Men DEN løsningen finner du ikke i noen lademanual nei :lol:

 

EDIT:

 

Funker det så funker det :wink:

Kanskje jeg skulle prøve?...... :roll:

 

For all del, IKKE glem bilder :lol:

Link to comment
Share on other sites

 

Funker det så funker det :wink:

Kanskje jeg skulle prøve?...... :roll:

 

For all del, IKKE glem bilder :lol:

 

Vet ikke helt jeg. Rødmer kledelig her. :oops::oops:

 

 

Burde kanskje kommet med en skikkelig test av nøyaktigheten på kruttmålet før og etter montering av "godsaken". :mrgreen::mrgreen:

Skikkelige tabeller osv. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Naiv som jeg er så trodde jeg at dette var noe alle drev på med :oops::wink:

 

Her er iallefall et heeelt tilfeldig bilde av ladebenken min, jeg holder på å lade ammo til "sandaknullen" i sverige til helgen... go squad 12... :mrgreen:

 

DSC00377.jpg

 

Jeg passerer østlandet på ettermiddagen fredag på vei til sverige så hvis noen vil låne og prøve ut den "gunpowderdensityadjustmentdevicen" i helga så bare si fra så kan jeg hente den igjen på tilbakeveien... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

usjameg altså... dere er så lite tolerante... knis... :lol:

 

Det er jo mange homoerotiske symboler innen ladingens verden da, som handtaket til pressa, hylsene som penetrerer og "omfavnes" av diene etc... :lol:

 

Slapp av, singel mannlig lader er jeg, men homsete... neppe. :|

 

Imeidlertid så har jeg endel dårlige kompiser som synes den derre 30cm var en helt allright 30års gave.

 

Jeg prøvde å lade med den som på bildet men den rista så jævlig at jeg var redd knalla skulle gå av...hehe

Link to comment
Share on other sites

Slapp av, singel mannlig lader er jeg, men homsete... neppe. :|

 

Siden jeg, i motsettning til en del andre her, ikke drømmer meg bort når jeg ser en "gunpowderdensityadjustmentdevice" og heller bet meg merke i det som står ved siden av pressa di ( :shock: ) så tviler jeg faktisk ikke på dine seksuelle tilbøyeligheter :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

He he

 

først av alt vil jeg seriøst si at jeg bruker ikke ordet "homsete" i negativ betydning.

 

så over til tull og tøys:

OIH: den er selvsagt trinnløs bryter på, er jo deluxe modellen fra Hagen import med blodårer og greier ,jeg hadde den på full guffe.

 

er det den "analbuttplugg" lignenede blå dingsen til høyre du mener loddfåvne?

 

Det er en handgranat som er tømt og som knallet er avfyrt på, er mer som et samlerminne jeg fikk av min far i sin tid. Var vist mye lettere å få med seg slike ting fra militæret på 40-50 tallet... :wink:

 

Og bare for å være helt seriøs, jeg bruker en vibrerende gilette barberhøvel når jeg skal ha i nok krutt i .458 hylsene mine, får i et grain eller to mer når jeg vibrerer kruttet litt i hylsa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...