Jump to content

Afrika rifle med ny look... nye bilder av ferdig rifle......


donner

Recommended Posts

Flott håndverk, uten tvil. Personlig er jeg av den oppfatning at gravyr på treverk blir feil uansett. Men dette er kun smak og behag.
No byrjar du å bli kjent her inne for dine objektive uttalelser @Pripyat, så regnar med dette ikkje var nokre overaskelse. Flotte stokk @donner :-)
Jeg skjønner ikke hvordan du kunne oppfatte uttalelsen som objektiv.

 

Nydelig håndtverk, men jeg personlig (subjektivt), ville heller ikke ha hatt det. Men som mange sier, det viktigste er at eieren er fornøyd selv.

Link to comment
Share on other sites

peder :thumbup: takk for hjelp med utlegging av bilder!! uansett hva folk måtte mene så er jeg 100% fornøyd med jobben og har fått en rifle som 100% ingen andre har og dette var hele vitsen!!!en afrika rifle of one of its kind.....

 

Det er det absolutt viktigste. Alle har forskjellige preferanser mht. håndverk og stil :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da var rifla ferdig og avhendet i Sørafrika!kan bare si Beautifull...... :win

54965342956159042372945.jpg

20613942955467042442114.jpg

Kunstneren med den ferdige varen..... :wink:

30830942955478709107611.jpg

39455542955440042444815.jpg

Cindy adendorf tar på seg slike jobber og ingenting er for stort eller for lite send meg en pm hvis noen er intereserte i å få utsmykka rifla si.....så vidreformidler jeg tlf og email.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...