Jump to content

Accuracy international stokk


kruttlappen2

Recommended Posts

Hei er det noen som har handlet med sporting service uk,de sender til Norge vistnok men en må sende med et brev fra våpenkontoret at det er lovlig og ta inn.

Skal ha stokk til en remington 700 police mlr i 338 lm.

Setter pris på om noen har tilbakemeldinger eller enda bedre til norske som selger disse,eller en brukt en for den saks skyld.

Takk :D

Link to comment
Share on other sites

Ja det er noen forferdelige priser,har en stokk i bestilling i fra roedale precision til en annen rifle men de har alt for lang leveringstid,går på 8 måned nå.

Bare rot der i gården.

Men har egentlig ikke lyst til å betale mer enn 5-7500

for en stokk,det er vel en grense for hvor gode de kan være,selv om ikke prisen skulle tilsi det :lol:

Grs har også noen fine.

Link to comment
Share on other sites

Ja det er noen forferdelige priser,har en stokk i bestilling i fra roedale precision til en annen rifle men de har alt for lang leveringstid,går på 8 måned nå.

Bare rot der i gården.

Men har egentlig ikke lyst til å betale mer enn 5-7500

for en stokk,det er vel en grense for hvor gode de kan være,selv om ikke prisen skulle tilsi det :lol:

Grs har også noen fine.

 

Åh huffda! Jeg sparer til en sånn en Raptor II til min 700 fra Roedal Precision. Hvis leveringstida er så lang, er det mulig å bare ta turen ned dit og hente selv?

Link to comment
Share on other sites

SecretAgentMan :

Vet ikke helt om det er mulig å hente eller om det er noe vits,det er vel produksjonen det står på.

Hvis jeg skal handle mer der så er det KUN lagervare og jeg vil ha forsikringer på at det kommer

til avtalt tid.

Ta et par søk på roedale på f.eks snipers hide.

 

Poacher:

brukt stokk er absolutt en mulighet så lenge den kan brukes i rifla mi :D

Link to comment
Share on other sites

veldig enig med siste taler. 9k er MYE for en stokk! Se litt på McMillan, Manners og XLR industries...

Denne kommer til Rem 700 LA. snart, i gen 3.

 

Personlig ville jeg ventet på den :wink:

 

Whiskey 3 chassis.

 

kikket på denne til en annen rifle,men valgte roedale da dette virket enklere,da jeg snakket med dem var det mye styr da de akkurat hadde/skulle begynne og selge utenlands og det rant ut i sanden for min del.

Angrer jo litt nå da roedalestokken er treg som fa.......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Det er en interessant utvikling blant baneskytterne i USA. Fler og fler av vinnerne benytter tube guns. I tubeskjeftene limes ofte remingtonkassene inn. Dermed oppnås samme effekt som br-skytterne gjorde i gamledager når de sleevet 700-kassene til BR. Denne effekten får man ikke med AICS/HS skjeftene. Eliseo tactical tube benytter AICS magasiner og fåes for R700 i lang og kort utgave. De leverer også tuber til Anschutz.

 

http://www.gotxring.com

 

http://www.6mmbr.com/gunweek091.html

 

http://www.6mmbr.com/gunweek074.html

 

Rem 700 er anskaffet (igjen..) Mulig jeg starter et vinterprosjekt i 7mm remmag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...