Jump to content

Hyllest til SSamiK


Pekkan

Recommended Posts

Var usikker på plassering - så reposter den her ;)

Har fulgt nøye med helt siden virus-problemet oppsto. Må innrømme at jeg er voldsomt imponert over innsatsen til SSamiK spesielt. Han kan da knapt ha sovet siden virus-angrepet startet og har på en forbilledlig måte forsøkt å løse og informere rundt en kinkig og alvorlig sak, som har ført til store utfordringer for mange brukere. Det er sikkert flere andre som har bistått her, men jeg føler behov for å rette en stor takk for en fantastisk innsats.

Respekt!

Link to comment
Share on other sites

For oss som har vaket litt lengre i de indre kretser, vil jeg påpeke at det lille virusangrepet bare er toppen av det isberget som representerer det arbeidet SSamiK har gjort for Kammeret.

 

Amen!

Samme med Jegerbomx4.. Den jobben de har brukt på forumet er formidabel. Bra de ikke regner timer og sender timelister, da hadde NOJS vært konk :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jag var litt usikker, for det er sjelden en som står bak - helt aleine. Ofte er det flere som bidrar, og jeg beklager hvis det er flere sentrale som ikke har fått den rosen de fortjener. Mitt poeng er rett og slett at jeg er imponert over den nedlagte jobben i forbindelse med den helv...virus-problematikken.

Og rosen gjelder alle involverte på kammerets tekniske side ;)

Pekkan

Link to comment
Share on other sites

Ja sjøl om maskinene mine er akkurat like jævlig så må jeg rose alle de dyktige som prøver og knekke koden og SSAMIK har en stri jobb ! men stor KLAPP til alle .

Jeg ligger litt lavt nå og venter på den riktige løsningen før jeg lager enda mere ball for meg her :o

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...