Jump to content

Moderatorer og styre har for slapp holdning


Steve

Recommended Posts

Hei.

 

Vil bare gi moderatorer en honør for jobben de gjør her på forumet!

 

Syntes det desverre er mere og mere skittkasting og mistenkliggjøring av innlegg her på forumet, og gud bedre hvor jeg er lei av å se tråder bli ødelagt av enkelte brukere!

 

Så syntes hver enkelt bruker bør gå i seg selv før man lirer av seg ufine gloser i diverse innlegg! (Enten det er personanngrep eller laterliggjøring av andres meninger!)

 

Håper dette kan bedre seg fremover!

 

Sorry, måtte bare få det ut!

 

 

Mvh

 

Sako_35

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Får ta på meg honørhatten igjen!

Etter en stunds debatt om den velkjente tråden Garmin Astro, og stenging av den tråden, så fant jeg en super positiv overraskelse på forumet i morges. Tråden var igjen åpnet! Og det med en fin og grei forklaring fra Styret ved MV. Sier nok en gang takk!

Det var en voksen avgjørelse. :)

 

Så skal også undertegnede prøve å være litt mere rolig fremover. :roll:

 

Sako_35 :D:D

Link to comment
Share on other sites

å være Moderator er i mine øyne en fantastisk utakknemlig jobb.

Tja. Jeg er litt uenig med deg. Selv om moderatorene noen ganger får kritikk og litt av kritikken et par ganger t.o.m. kan ha vært fortjent — nå får jeg vel kjeft her :mrgreen: — nyter de stor respekt. De fleste av oss, med noen aparte unntak, er storfornøyde og takknemlige for innsatsen deres. Jeg synes jeg knapt ser en driftstråd uten at dette holdes fram. Med rette.

 

(Jeg tror jeg slutter her, hvis ikke blir de for høye på pæra, hehe.)

 

For øvrig skulle det bare mangle at man skriver noenlunde normert norsk her inne. Om ikke annet fordi at søkefunksjonen skal fungere så bra som mulig.

Link to comment
Share on other sites

Vel Cracy-John, jeg anser ikke denne gamle sommertråden for en sutretråd. Man kan vel kanskje si at tittelen etter hvert ikke ble helt dekkende for innholdet i tråden. Det er en av de konstruktive trådene, og en av de med mye skryt til oss. :D

 

For øvrig kan jeg godt forstå at du er lei av ”det der” du kaller sutretråder, du er ikke alene, men la oss se framover. Vi i styre og stell kommer sikkert til å drite oss ut innimellom, vi kommer til å bli oppfordret til å moderere hardere, og vi kommer til å få kjeft fordi takhøyden er for lav, men så lenge kritikken er i en saklig form, som den ofte er, blir det lettere å ta tak i.

 

Jeg håper vi slipper å bruke for mye krefter på ”de debattene” en stund framover nå. Det krever svært mye energi, og tar som regel det meste av tid og krefter for hele bølingen. Det fører igjen til at det vi egentlig holdt på med må skyves på.

 

Alikevel. Kritikken skal vi tåle, takle og lære av, for å bli gjøre Kammeret bedre. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ser lærdom i den, jai-ja men! :D

Men synest at all støyen overgår "gullkorna" innemellom og det er lett for at en går glipp av de.

For her er mye lærdom og visdoms ord, men en blir så lei av og lese støy til at en gjerne gir opp før en har komt så langt.

Hadde en brukt "rapporter dette inlegget" så hadde vel kansje noe av støyen vert mindre synlig ihvertfall..

STÅ PÅ! :wink:

 

 

John

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Heisan!

Først av alt synes jeg moderatorene gjør en kjempejobb. Mengden og omfanget av innlegg og meninger kan ikke til enhver tid bli overvåket av den enkelte moderator. Og som mange er inne på - det er her vi andre må ta vårt ansvar gjennom å rapportere eller påpeke det overfor den som har skrevet noe usaklig. Ikke sånn å forstå at det skal eksistere et angivervesen her på Kammeret, men mer for at det ikke skal bli rom for ukultur. Dersom en tar en sveip innom en annen portal på nettet jeg bruker - tema fuglehunder (sier ikke mer) - kan en få bakoversveis (sjøl om en ikke har hår) av den tonen som eksisterer mellom enkelte av medlemmene.

Konklusjonen er at Kammeret fungerer! Ikke bare pga dyktige moderatorer, men også pga den enkelte medlem som hegner om portalen sin. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kaster meg på med å si at moderatorene gjør en kjempejobb! Det er en veldig vanskelig balansegang mellom for lite/for mye moderering. Jeg er glad jeg kan stå på utsiden og surmule litt av og til over modereringen, fremfor å moderere selv :mrgreen: Nevnte jeg at de gjør en kjempejobb?

Link to comment
Share on other sites

Hehe. Måtte le når denne tråden dukka opp igjen.

Lettare ironisk at trådstarter Steve no er i moderatorkorpset :mrgreen:

 

Ellers vil eg seie takk for skryt til oss mod's. Dokke må for all del komme med kritikk og tilbakemeldingar når dokke føler det er på sin plass. Men vi er no ikkje verre på det enn at vi syns det er triveleg med litt skryt inn i mellom og :D

 

edit: skriveleif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...