Jump to content

Kjeledress for skyting i kaldt vær


kjella

Recommended Posts

Denne er kanskje litt på kanten for moderatorkorpset, men... I hine hårde dager hadde vi noen varmekjeldresser på jobb, som var av den litt mer påkostede varianten. Egentlig scooter-dresser. Skikkelig solide, hadde til og med membran. Kosta noen kroner da, 4-5 ganger så mye som Europrisvarianten. Vurderer sterkt om de burde vært i sortimentet igjen, de finnes jo i snøcamo også...

 

Men inntil videre - hvis du skal kjøpe varmekjeldress som skal brukes til noe mer enn å sitte på ræva ved et bål og grille pølser, anbefaler jeg å se etter noe som er laget for bruk. Enten fra butikker som selger til arbeidsfolk, scooterdress eller isfiskedress. Det er som regel en grunn til at de billigste koster 2-400 kr...

Link to comment
Share on other sites

Dette er eit tema eg er svært interessert i. Min draum er ein varm, stille (ikkje glatt) og elastisk kjeledress. Det er viktig at den er elastisk rundt bukområdet :lol: Eg har leita mykje på nettet etter noko slikt, men har ikkje funne noko... Det er muleg noko av det Cabelas har, kunne vore fungerande, men hadde vore greit å kunne prøve før ein kjøper...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...