Jump to content

Nettbutikken Radiocom.


SlAAnsky

Recommended Posts

Bestilte en Garmin Astro 320 for ei uke siden . Snakket med den ansvarlige på tlf , og jeg spurte om han hadde inne denne peiler .

 

Ja da den hadde han til og med inne 11-12 stk av fikk jeg til svar .

 

Da gikk jeg inn på nettsiden til denne butikken og bestilte . Jeg ble lovet at de skulle sende den på fredagen før kl 12.00 .

 

Idag en uke etter har det ikke kommet noe peiler , og de hadde heller ikke sendt den .

 

Med så lite kontroll , så tørr eg ikke tenke på åssen dem opptrer ved reklamasjon og garantisaker !

 

Hold Dere unna denne " sjappa "

 

Bruk heller de seriøse aktørene . ! De sier iallefall ifra at de ikke har inne det produktet , og spør om en er interessert i venteliste .

 

#¤%&/(/&%¤#¤% eg er forbanna !

 

justert litt på ordbruken i tråden. Sako_35(moderator.)

Link to comment
Share on other sites

Hallo Kjetil!

Som daglig leder av Radiocom AS vil jeg være den første til å beklage denne hendelsen.

Det er ekstrem etterspørsel etter denne varen, og for tiden klarer ikke Garmin å levere nok av Astro 320 etter etterspørselen i markedet. Jeg var desverre selv ikke tilstede på dette tidspunktet pga. sykdom, men jeg ser i ettertid at det har skjedd en feil hos oss i forbindelse med fordelingen på ventelistene. Jeg må sterkt beklage dette, og vi vil gå igjennom våre rutiner slik at slike ting ikke vil skje i fremtiden. Vi har drevet med radiokommunikasjon i over 25 år, og er opptatt av god service og fornøyde kunder.

Vi beklager sterkt denne hendelsen. Mvh Radiocom AS Bjørn Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Hallo Kjetil!

Som daglig leder av Radiocom AS vil jeg være den første til å beklage denne hendelsen.

Det er ekstrem etterspørsel etter denne varen, og for tiden klarer ikke Garmin å levere nok av Astro 320 etter etterspørselen i markedet. Jeg var desverre selv ikke tilstede på dette tidspunktet pga. sykdom, men jeg ser i ettertid at det har skjedd en feil hos oss i forbindelse med fordelingen på ventelistene. Jeg må sterkt beklage dette, og vi vil gå igjennom våre rutiner slik at slike ting ikke vil skje i fremtiden. Vi har drevet med radiokommunikasjon i over 25 år, og er opptatt av god service og fornøyde kunder.

Vi beklager sterkt denne hendelsen. Mvh Radiocom AS Bjørn Nilsen

 

 

Da jeg snakket med ekspeditøren kvelden før var det aldri snakk om venteliste ! Den skulle garantert sendes på fredagen ! Hadde det vært venteliste hadde eg heller satt meg på lista til Jaktfall eller noen av de andre som eg veit er seriøse . Men der fikk eg beskjed at det var venteliste !

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen Kjetil!

Som sagt jeg beklager din kundeopplevelse, det skal ikke skje.

Det er riktig at vi fikk inn 18 peilere fra Garmin på Fredag, slik at en av disse skulle vært effektivisert til din ordre.

Problemet er at det skjedde en glipp hos oss i forbindelse med din ordrebehandling, noe som ikke SKAL skje.

Mulig dette er for seint, eller at du har fått tak i peiler nå, men vi har blitt lovet inn ett større antall peilere denne uken, og nå er det Fredag i morgen, så hvis dette partiet kommer inn som Garmin har lovet, tillater jeg meg og ringe deg, for å gi deg en spesialpris for din dårlig kundeopplevelse hos oss. Jeg må bare beklage igjen. Mvh Radiocom AS Bjørn Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Kjenner meg personlig ikke igjen i disse uttalelsene.

Har handlet noen "prylar" der, og er veldig fornøyd med Radiocom.

 

SIAAnsky: Jeg mener ikke og overskygge din opplevelse av Radiocom (jeg hadde nok blitt forbanna selv),

jeg ville bare nevne at Radiocom også kan være en butikk å stole på.

 

Justert litt på teksten. Sako_35 (moderator.)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner seøvfølgelig at en slik hendelse er svært frustrerende, ingen tvil om det. Men jeg vil ikke kvalifisere denne butikken som en dårlig butikk Jeg har selv handlet flere peilere og radioer der, og har fått veldig bra service. De er svært behjelpelige med spørsmål, og jeg opplever de som svært seriøse.

 

Håper det ordner seg for deg mtp peil til helga!

 

Justert litt på teksten. Sako_35 (moderator)

Link to comment
Share on other sites

Alle, inkludert meg sjøl, blir forbanna når slik skjer.

Og da skriver man litt ymse, spesielt når man står på farten og skal ha ting med en gang.

" Useriøs butikk" og lignende ting tror jeg nok kan tilskrives "het-i-toppen-kontoen".

Ting ordnet seg, butikken beklager, og jeg liker å tro at kjøper er fornøyd til slutt :wink:

 

 

Justert litt på teksten. Sako_35 (moderator.)

Link to comment
Share on other sites

Det beviser at de er såpass oppegående at de vil drepe all denne sytinga til enkelte som har opplevd noe litt negativt. For makan til hva folk kan finne på å skrive på slike forum om det tilfeldighvis er en ekspeditør som har utført en feil. Mulig det var en vikar som hadde misforstått de strenge retningslinjer som butikken har på ordrebehandling. Hva vet jeg.

 

Jeg har aldri handlet på Radiocom å er ikke redd for å handle på noen av butikkene rundt i landet selv om det er syting på dette forum.

 

Ikke rart de svarer spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...