Jump to content

Gummibåt med elmotor (ny) gis bort.


Guest graahund

Recommended Posts

Guest graahund

Bård 308, hvor bor du da ? Beklager, det står jo i avataren din :oops: . Hvis du vinner går det jo ann og sjekke ut det. Ellers så veier den nok borti 20 kg med motor og utstyr vil jeg tro. Kan du ikke sjekke med posten da ?

Edited by graahund
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest graahund
Jeg og lurer på hvor mye det koster i posten? Noen som vet sånn ca?

 

Bor i Oppland.. 10mil nord for Lillehammer.. Blir det for dyrt så kan jeg trekke meg da jeg ikke har mer penger en jeg må!:)

Ikke trekk deg, vi finner nok på noe. Jeg har jobba i transporten i 30 år så mulig jeg kan finne på noe.

Link to comment
Share on other sites

Et helt fantastisk tiltak av deg Gråvargen :clap::clap::clap:

Dette er en av flere tråder den siste tiden,som aktualliserer mitt forslag til moderatorene her for en tid tilbake,om et eget forum som heter "gis bort". Hvor slike snille kammermedlemmer som trådstarter kunne legge inn sin giverglede for andre brukere. Men hvor det IKKE skulle forekomme mye snikksnakk osv. Men all kontakt mellom trådstarter og interesserte skulle tas på P.M. Etter så jeg husker,så fikk jeg ikke noe svar fra moderatorer på det(men det er fullt mulig jeg har åversett det)

Mottar du Jakt og Fiske forresten?

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Syns det er helt greit at det prates litt i denne og tilsvarende tråder. Hvorfor skulle det ikke det ? Når tonen er bare hyggelig over hele fjæla. Ja jeg har Jakt og fiske.

Link to comment
Share on other sites

Til Jaktgal95: Om du ser i førsteposten, så er navnet ditt listet opp, så du er påmeldt :)

 

Må bare si at dette var et fantastisk tiltak, selv om jeg ikke kan delta selv da jeg fyller 21 i år. Noe som i bunn og grunn er uproblematisk da jeg ikke har bruk for en slik båt.

 

Lykke til, og takk til Graahund som er med på å skape god stæmning :D

Link to comment
Share on other sites

Har fristet litt for lenge å melde seg på detta.. Så da tror jeg jaggu jeg gjør det! Er 17 år gammel, interessert i jakt og fiske så det holder. Hadde vært knall å hatt en slik. Frakten vet jeg ikke hvordan skal foregå om jeg skulle vinne, men det finner vi vel ut ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Har fristet litt for lenge å melde seg på detta.. Så da tror jeg jaggu jeg gjør det! Er 17 år gammel, interessert i jakt og fiske så det holder. Hadde vært knall å hatt en slik. Frakten vet jeg ikke hvordan skal foregå om jeg skulle vinne, men det finner vi vel ut ;)

 

Nes på Hedmarken er ikke gali. det ordne vi.

Link to comment
Share on other sites

Kikka på posten.no og der har de noe de kaller Norgespakke egenembalert. Det kommer på den nette sum av 239,- kroner å sende denne om den veier mellom 10-25 kg. :D

 

Derfor bør det vel ikke være noe problem å få til en liten kronerulling her om det er en ekstra ung heldig sjel som vinner og trenger litt drahjelp?

 

Fra posten.no:

Mål og vekt

Maks vekt: 35 kg pr kolli

Maks lengde: 240 cm

Maks lengde pluss omkrets: 360 cm

Minimumsmål: 23x13x1 cm

 

Mulig jeg har driti meg ut her med tanke på størrelsen, men synes det kan virke som om det er ganske store pakker som kan falle inn i denne prisklassen :D

 

 

EDIT: Spesialgods

 

Pristillegg Kr 92,- (inklusiv merverdiavgift) for pakker med lengde over 120 cm, bredde over 60 cm og/eller høyde over 60 cm.

 

Det samme gjelder for pakker uten ytre emballasje og for pakker i rulleform. Det må også påregnes samme pristillegg dersom pakken er under minstemålene 23 cm x 13 cm x 1 cm og at dette fører til at pakken må sorteres manuelt.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

@ horsti, du har nok helt rett, båten tømmes for luft og brettes sammen Blir ikke store pakka da. Den er nå oppblåst, tengte jeg skulle legge ut et bilde eller to. Det går utmerket og sende den. Hvis du har lest tråden så har en (Jonas l) tilbudt seg og sponse sending. Ellers takk for god tanke.

Hadde jeg lest de siste inleggene som har kommet så hadde jeg vist at en (TonyHolt) med varebil også kan være behjelplig. Bra :!::!::D

Link to comment
Share on other sites

Melder min interesse for denne jeg og! :)

 

Er 16 år (17 rett etter søknadsfristen) og pengene står ikke til at jeg har råd til båt.

 

Hadde hatt god bruk for en slik båt, er noen fine vann rundt her! Så mye siv det er rundt her trengs faktisk en liten båt!

:mrgreen:

 

Mathias

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Melder min interesse for denne jeg og! :)

 

Er 16 år (17 rett etter søknadsfristen) og pengene står ikke til at jeg har råd til båt.

 

Hadde hatt god bruk for en slik båt, er noen fine vann rundt her! Så mye siv det er rundt her trengs faktisk en liten båt!

:mrgreen:

 

Mathias

 

Da har jeg meldt på deg og, og da har jeg vel fått med alle så langt tror jeg :)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk at det finnes slike folk! Ikke så ofte man ser det nå til dags...

Kan jo alltids melde meg på (har sjelden vinnerlykke). Gutt på snart 17 år som akkurat har gått til innkjøp av ei ny rifle, derfor lite penger igjen. At jeg snart kommer til gå videre på studier, hjelper jo heller ikke på økonomien... Hadde vært flott å dratt med meg til et lite vann oppi her med mye fisk... Men det eneste problemet er jo frakta! Bor på Sørlandet (nærmere bestemt Flekkefjordsområde). Så det kan fort bli ei hake, om man skulle være så heldig å vinne da!

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund
Vist , du trenger kr til transport så legger eg i litt i ! Fint, flottt fantastisk ! GRRRR Voff

 

Flotte greier, sånn skal det være :D

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Da har hansen de lux stått for trekningen og vinneren ble : Mads. Gratulerer. Mvh graahund

 

Da får du sende meg en pm med adresse telnr. og lignende så vi får sett på og få den opp til deg. Kan ikke love at jeg får gjort noe før påske gr. at jeg er blitt syk. Mvh graahund

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...