Jump to content

Barnes reklame


358 Win

Recommended Posts

Regner med du ikke får åpnet linken siden du spør. Linken er en film fra Barnesbullets om produksjon og test av riflekuler

Andre som ikke får åpnet den evt??

Overhode ikke noen problemer med å åpne den eller interesse av å se den.

Jeg ber deg venligst beskrive hvorfor du legger ut en link, og hva den ineholder i henhold til god nettikette.

Link to comment
Share on other sites

Regner med du ikke får åpnet linken siden du spør. Linken er en film fra Barnesbullets om produksjon og test av riflekuler

Andre som ikke får åpnet den evt??

Overhode ikke noen problemer med å åpne den eller interesse av å se den.

Jeg ber deg venligst beskrive hvorfor du legger ut en link, og hva den ineholder i henhold til god nettikette.

 

Ikke stått opp på feil bein,men ramla på hue ut av senga i morres eller? 8)

Link to comment
Share on other sites

Det er lov å bruke toppetasjen litt, gratis er det attpåtil... Forandra den spydige trådtittelen din 358 win. Hvis du eller andre ikkje skjønner kva Hassel her faktisk meinte, så skal eg mate litt med teskjei..

La oss sei at du har sett ein jævlig bra reklamesnutt for Barnes TSX/TTSX/MRX kuler på eit nettforum, la oss sei Kammeret.no. Så går det ei stund, og du kunne tenkt deg å sett den igjen, og søker på.. selfølgelig Barnes kuler, eller Barnes TSX, og finner alle mulige tråder og diskusjoner rundt kulene.. Men desverre ingen filsmsnutt..

Så går det ein kveld og to med bannskap og diverse søking, og joda der låg den flotte filmen under tittelen... akkurat Tøff reklame!

Når ein då mange gonger opplever at GGG hyler fordi folk lager tråder om ting som er tatt opp før, eller som det ligger massevis av svar om i diverse tråder, så burde det også være forbanna enkelt å forstå at ein trådtittel i det minste bør inneholde eit snev av kva tråden inneholder!

Link to comment
Share on other sites

Det har absolutt ingenting med om Hassel sitter i styret å gjere, det der hadde han skrevet uansett om det står "Styret" på venstre sida. Det var ein vennlig henstilling til å skrive ein forklaring på den tråden her, ingenting annet. Og nei, denne tråden blir ikkje sletta, det var ein fin filmsnutt, du må berre stikke det hodet ditt litt nedi kaldt vatn, og prøve å ta ting til deg, og oppføre deg som ein voksen, det er absolutt ingenting her, som tilseier at du skulle fått den tråden fjerna, så lenge du ikkje henstiller til ømme tær, og det er beklageligvis ikkje ein godkjent grunn..

Link to comment
Share on other sites

Syns det er en grei film, fram til de trekker andre fabrikanter inn i bildet. DET gjør de ikke på en grei måte.

 

Og nei, jeg bruker ikke barnes kuler, og ja, jeg har prøvd.

 

 

Til alle: Ta dere en bolle evt. wienerbrød og ei pils/brus og nyt helgen!

 

God helg alle sammen :!:

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...